استقلال قهرمان

صحبت های خودمونی درباره تیم محبوبم: استقلال

استقلال قهرمان

صحبت های خودمونی درباره تیم محبوبم: استقلال

استقلال ۳- ذوب آهن ۰

من حاضرم ۱۰۰۰ تومن بدم قیافه علی دنبه رو همین الان ببینم... ... به جان خودم فکر می کنم الان از حرصش یه بالش گنده رو کرده توی دهنش!!!! ... آره داشم...علی آقا جون! ...نه تو نه بازیکنای در پیتیه لنگی اینکاره نبیدین!... این بود تیمی که ازش سه تا نوش جان کردین؟!...همین تیم توی ورزشگاه تختی تهران(۱-۰) هم در اصفهان (۳-۲) حالتونو گرفت؟! ... اگه بازی امروز رو دیده باشین کلی به معلوماتتون اضافه گردیده بیده! ...لااقل اون اخمقایی که اسمشون رو گذاشتی مهاجم یاد میگیرن گل زدن چه جوریاست! ( البته اونا کودن تر از این حرفان!!! خودتو خسته نکن!!!) ...
حالا خوش دارم این لنگیها بیان برام پیغام بذارن ببینم وجودشو دارن یا نه؟!... عماد لنگی! رامین لنگی! ...اسی لنگی و بقیه لنگیها !!! ...اگه وجودشو دارین ..بسم الله...

برای خالی نبودن عریضه یه عکس از اعقاب علی دنبه تقدیم میشود! :


!علی دنبه در حال زدن ضربه پنالتی 

مطلبی که فرزاد اس اس نوشته هم خوندنیه!

باز هم علی دنبه!

به به!!! باز این علی دنبه جوش آورده!!! و راوی میگه چاک دهنشو عین گاله باز کرده و ...بععععععله دیگه....هر چی که این جماعت لنگی لایقش بودن بارشون کرده!!!!....آخرش هم ازشون خواهش تمنا کرده که اگه بلد نیستن فوتبال بازی کنن مهم نیست (چون خودش هم بلد نبوده!!!) لااقل یه جو غیرت داشته باشن!!! ...زهی خیال باطل... وقتی یه عده آدم بی جنبه رو با پول چشته خورشون می کنی همین میشه دیگه آغا!!! ...غیرت یوخدور!!!...

عرض به خدمت مبارکتون که قراره با داش فرزاد و بقیه بروبچ ! یه سایت توپ راه بندازیم و حال لنگیهارو بریزیم تو شیشه!!! ما هم که سرمون درد میکنه واسه حال گیری از این جماعت لنگی!!!

دیگه اینکه رئال باز هم کولاک کرده و مهمتر اینکه روبرتو کالوس یه گل مشتی هم زده... خیلی حیف شد که رئال به فینال جام باشگاه ها  نرسید  ... خبر کاملشو اینجا بخونید.

روبرتو کارلوس

دو کلمه حرف حساب!

آقا! من اینروزا بدجوری رفتم تو نخ لنگیها....خیلی باحالن جون تو!!! ...امروز میخوام نقل قول کنم از یه لنگی دو آتیشه:

..... حالا همه تو ورزشگاهها داد میزنن : سلطان علی پروین!!
به این نتایج هم یک نگاهی بندازید:
-پرسپولیس ۰-۱ ذوب آهن (همشهری روش زیاد شد)
-پرسپولیس ۱-۲ سپاهان (این همشهری با مربیه روزه خونش و با لطف جلال گلابی شورش را در اوردن!!)
-پرسپولیس ۰-۵ ملوان (۳ تاش پنالتی، حساب هم نکردید،‌ نکردید!!)
-پرسپولیس ۰-۰ فجر
-پرسپولیس ۰-۰ صنعت نفت
-پرسپولیس ۱-۳ پاس
-پرسپولیس ۰-۱ فجر
بازم بگم؟؟؟ حالا هم که حرف مربی جدید شد، خوشمون شد که فرشاد میخواد بیاد، حالا مایلی کهن (مایلی کلنگ) از کدوم خراب شده ای پیداش شده، من نمیدونم!! سلطان!!!!!!! هم که تخم فیل زیره پاش گذاشته، اصلآ‌ قصد رفتن نداره!! و اما ادامه داستان...
پرسپولیس همیشه بهترین تماشاچی!!!( از اون شعارهای تلویزیونی!) و حمایت کننده را داشته، همه قبول دارن، اما خدا وکیلی بدون دلیل دارن پروین را حمایت میکنن دیگه، تا هم حرف میزنم، (نه!! پروین کارش درسته!!) گور بابات!!!‌ تو اگه رو پرسپولیس غیرت داشتی، نه علی پروین دیگه این را نمیگفتی!!
  ....


راستی شنیدین علی دنبه و اشمیت باهم حرفشون شده هر دوشون قهر کردن رفتن خونه باباشون؟!!!

ای پرسپولیس خاچ بر سرت !!!

سلام دوستان
اینم از پرسپولیس! ۳ تا از ذوب اهن خورد و نتوانست قهرمان شود و سپاهان که به نظر من حقش بود که قهرمان شه..شد! بعضی از دوستان اعصابشون خورد بود و می گفتن این چه وضعشه! این خان محمدی  همش داره توپو لو می ده! پیروانی بد بازی می کنه! خلاصه کلی حرف می زد و من از همین جا به تموم پرسپولیسی های با مرام!! و با تعصب!! می گم تسلیت!در ضمن من از همین جا به اصفهانی های **** تبریک می گم...نه که حالا برید دم در بیارید! این سپاهان غلط کرد قهرمان شد همه را در به در کرد ... سپاهان به فاصله چند هفته به پایان لیگ توانست مقام قهرمانی دومین دوره لیگ برتر را بدست اورد!!!!


نقل از فرزاد استقلالی

حیف...

لعنت بر فیگو که گند اساسی زد به بازی...لعنت بر دل پیرو که عالی بازی کرد...حیف زیدان که اونهمه دوید...
به اسی هم که بلافاصله برامSMS فرستاد بگم که حالتو میگیرم!

لنگیها سوراخند ...

یادم رفت بگم لنگیها سوراخند ...

رئال<--->یووه

آخ که چه بازی تماشا کنیم امشب... رئال - یووه  گرچه هردوتاشونو دوست دارم ولی رئال یه چیز دیگه اس....  بازی رفت  که روبرتو کارلوس یکی از اون گلهای تماشایی رو زد خیلی حال کردم... امشب  هم مطمئنم که رئال مثل بازی با منچستر لنگی کولاک میکنه ... ولی متاسفم که بعضی از دوستان حالشون گرفته میشه...
فعلا هم تا اطلاع ثانوی در مورد سایر تیمهای مورد علاقه!!! صحبت نمی کنم...

بالاخره تونستم پابلیش کنم

لازمه به خودم تبریک بگم!!! بعد ار مدتها موفق شدم پابلیش کنم

حیوونی کخ!

دیشب فردوسی پور آخر برنامه ۹۰ با کخ مصاحبه کرد ...خیلی دلم برای کخ سوخت...حیوونی عین کریستف کلمب که افتاده بود وسط سرخپوستها توی ایران گیر افتاده و هر چی داد میزنه بابا عربها فلان و بهمان گوش کسی بدهکار نیست... فوتبالمون حرفه ایه ولی بزرگترین تیمهامون یه زمین تمرین (و نه مسابقه!) اختصاصی ندارن ... من نظر قبلیمو تصحیح می کنم و بهش میگم که بره بهتره...چرا؟ چون این مردم ایران قدرشناس نیستن... هر چی جون بکنی بیفایده است ... بعید میدونم بتونه نظر مردم فوتبال فهم !!! رو تغییر بده... بابا جان! واقعیت اینه که هم تیم ما و هم تیم لنگیها انقدر درجا زدن که تیمهای شهرستانی شاخ شدن براشون...همین! ...راستی نظرتون راجع به بازی استقلال-سپاهان چیه؟ تنها بازی این فصل که لنگیها بیشتر از استقلالیها دوست دارن اس اس ببره!!!

آخر دنیا که نیست....

آره بابا باختیم که باختیم..... اونا بهتر بودن..مردونه دفاع کردن...بچه های ما هم قدر فرصتها رو ندونستن... مثل پیروز قربانی که از ۶ قدمی دروازه زد اوت ... ولی من فکر نمی کنم عوض کردن مربی کار درستی باشه... یادم نرفته که زمان ناصر حجازی بعد از ۶ سال که لنگیها له له میزدن بهشون باختیم... منصور خان هم که فقط کارش دوم شدنه!!!  فکر میکنم رکورد دوم شدن رو در دنیا مال خودش کرده...من فکر می کنم بهتره به کخ فرصت بیشتری بدن ...  همین... راستی شنیدین ۲۰ تا چک باشگاه لنگ فروشان برگشت خورده...همین روزاست که تخته شه!!!!