استقلال قهرمان

صحبت های خودمونی درباره تیم محبوبم: استقلال

استقلال قهرمان

صحبت های خودمونی درباره تیم محبوبم: استقلال

بکهام در کلکسیون رئال!

آقا دمش گرم!!! کی؟؟؟؟ فلورنتینو پرز(Florentino Pérez) رئیس رئال مادرید! دردوبلاش بخوره تو سر مدیرهای باشگاههای ایرانی!!!... عجب تیمی شد رئال... فقط همین یک قلمو کم داشت! که جور شد...میگم رئال هم یه جورایی شبیه اس اس خودمونه ها... هر کی بهش گل بزنه فصل بعد میاردش توی تیم!!! بازی منچستر - رئال که یادتونه...ولی خدا وکیلی فصل بعد چه بازی هایی از این تیم ببینیم...بازی سازی زیزو با سانترهای بکهام و گلهای رونالدو و رائول!!! چه شود!... خود دیوید هم از خداش بوده:


I could not let this opportunity pass me. I know that I will always regret it later
 .in life if I had turned down the chance to play at another great club like Real Madrid
said English footballer David Beckham following the confirmation of his signing for Real Madrid. 
                           beckham

در موضوعات داخلی هم نمیشه از عصبانیت علی دنبه بی تفاوت گذشت!... ولی ولش کن... این آدم بی چاک و دهن ارزش حرف زدن رو نداره!!!

لطفا نظر بدین...

لطفا در نظرخواهی سمت راست صفحه شرکت کنید...مرسی!

ای علی دنبه ...ای مومن زاده....خاک بر سرت!

قبل از همه و با کمال شهامت به لنگی های بدبخت برد ندیده تبریک میگم!
و اعلام میکنم که به کوری چشم عماد لنگی بیچاره! من حالم خوبه و ملالی نیست جز دوری گاه به گاه خیالی دور که مردم به آن شادمانی بی سبب می گویند!!! ...
آقا بازی رو دیدین؟! ...اگه دیدین که هیچ...اگه ندیدین هم برین از اونایی که دیدن بپرسین که چه جوری داور و مومن زاده با کمک هم سر اس اس رو بریدن!!!
ولی دم اکبر پور گرم که همشونو لوله کرد و زد  توی گل!!!
آخر بازی قیافه علی دنبه رو دیدین؟!!! ...داشت از خوشحالی سکته می کرد... با کمال پررویی می گفت که علت اینکه ما قهرمان نشدیم زمین بد ورزشگاه تختیه!!! ...این دیگه آخر پرروییه!!!یکی نبود ازش بپرسه که چرا توی زمین خوب ورزشگاه اصفهان ۳ تا از ذوب آهن خوردین!!!!
ولی اینو به لنگی های بدبخت بگم که این برد باعث میشه که روی تمام دلایل ضعف تیمشون سرپوش گذاشته بشه و اتفاق خوبی که داشت در تیمشون شکل می گرفت شکست بخوره... متاسفم که باز هم سلطونتون چنبره میزنه روی تیمتون و سال دیگه هم میتونین دنبال یه تیم شهرستانی دیگه بیفتین و امیدوار باشین که طرف امتیاز از دست بده!!!... دلتون رو به همین برد خوش کنین ... همین دیگه!!!
و لعنت ا... علی اعدائ الاستقلال اجمعین!!! بالاخص العلی دنبه و المومن زاده والآمریکیه!!!
عزت زیاد!

بهانه بهروز برای شکست فردا!

عجب آدم زرنگیه این آقا...کی؟ بهروز دیگه....بهروز خالی بند نه... بهروز رهبری فرد..آره... طرف دیده که امشب آخرین و بهترین فرصتشه رفته که کارو تموم کنه!!!...به دو دلیل مُهُم!...
 اول و مهم تر از همه اینکه میدونه که فردا لنگیها کارشون زاره و دخلشون میاد و بعدش هم که اکبر آقای غمخوار یه چند نفری از بازیکنای با اخلاق! رو از تیمش میندازه بیرون و اول از همه آقا بهروز رو دک میکنه ...به همین دلیل کی حاضره به یه آدم با اخلاق! که غیر لگد زدن به توپ و شرخری! کاردیگه ای از دستش بر نمی آد زن بده؟! خلاصه فکراشو کرده و تصمیم گرفته تا طرفهاش پشیمون نشدند و تا دیر نشده بساط عروسی رو علم کنه... دلیل دوم هم اینه که این آقا برای گند زدن در بازی فردا یه دلیل خوب و عامه پسند هم داره و اون هم کمر درد معروفه!!! دلیل کمر دردشو از من نپرسین دیگه!!!!

راستی به دختر خانمهای لنگی تسلیت می گم که آقا بهروز اوشون رو برای ازدواج انتخاب نفرمودن مخصوصا کشک نمی دونم چند!!! که هلاکشه!!!
از شوخی گذشته به آقا بهروز و خانمش تبریک میگم و آرزوی زندگی شیرینی براشون دارم.

راستی شنیدین کخ گفته که اس اس صد در صد این بازی رو می بره؟! باور می کنین یا نه؟!
اوه ...اوه...یه عکس توپ پیدا کردم از علی دنبه که تقدیم می شود:
علی دنبه

اینو هم داشته باشین:

پروین
معلومه دیگه از کجا برداشتم!
عزت زیاد!

منچستر یونایتد پیشنهاد انتقال بکهام را پذیرفت


David Beckham

آدم نمی دونه به این بازیکنهای پول پرست چی باید بگه!...نقدا این خبر رو بخونین:

"باشگاه منچستر یونایتد موافقت کرده است در صورتی که جون لاپورتا به ریاست باشگاه بارسلون برگزیده شود، دیوید بکهام، مشهورترین بازیکن فوتبال انگلستان، را به این باشگاه منتقل کند.
لاپورتا که روز یکشنبه آینده (15 ژوئن) در انتخابات ریاست باشگاه بارسلون شرکت خواهد کرد، گفت در صورت پیروزی، بکهام را هدف شماره یک خود قرار خواهد داد.
اما معامله برای انتقال کاپیتان تیم انگلستان به باشگاه بارسلون، به پیروزی لاپورتا بر لوئی باسات در مبارزات انتخاباتی ریاست باشگاه و پذیرش شروط انتقال از سوی بکهام بستگی خواهد داشت...اما گفته می شود رئال مادرید ،  آ. ث. میلان و اینترمیلان نیز در هفته های اخیر با او در تماس بوده اند و خبر اخیر می تواند آنها را وارد میدان رقابت کند...


"
اصل خبر را در سایت بی بی سی مطالعه کنید.
لینک مرتبط:برای دیدن آدرس  باشگاهای فوتبال اروپایی که دارای وب سایت هستند اینجا را کلیک کنید.

یه خبر دیگه هم هست و اونهم اینکه سپاهان (عجب سایت باحالی دارن !)به عنوان تیم منتخب AFC در ماه گذشته انتخاب شده!!! مبارکشون باشه... فعلا که کبکشون خروس می خونه... در ضمن قرار نوید کیا رو هم به هامبورگ یا بوخوم بفروشند...دیگه چی می خوان؟!
سپاهان اصفهان

در ضمن بازی روز جمعه یادتون نره ها!!!
عزت زیاد!

سلام ...من برگشتم!

اینروزا که خبری از مسابقات فوتبال نیست و حس کل کل با لنگیهارو هم که ندارم ...فقط دو تا خبر شنیدم که دیگه خیلی ها میدونن!
۱- بالاخره منصور پورحیدری شد سر مربی استقلال و مثل اینکه فصل بعد هم قراره دوم بشیم!!! ...بقیه تیمها میتونن برای مقامهای به درد نخورِ اول و سوم و چهارم و ... بجنگن!!! ما هیچ چشمداشتی به مقامهای اونها نداریم!!!

۲- دیوید بکهام رو که میشناسین دیگه...خب این شازده قراره با پای خودش تشریف بیاره رئال مادرید و در عوض یه بازیکن بیخود و گند بزن به نام لویئس فیگو میره من یو!!! ... ولی اگه بشه چی میشه ها؟!!! رونالدو و زیدان و روبرتو کارلوس کچل و رائول رو اضافه کنید! به بکهام.... چه شود! ...بازیهای سال آینده رئال دیدنیه!

همین دیگه...خدافظ!

مرخصی بهم میدین؟!

مرسی که بهم سر زدین! با اجازه تون یه چند روزی میرم مرخصی!...اگه خدا خواست زود بر میگردم!!! نقدا عزت زیاد!

اختلاف علی دنبه با خودش!!!

عجب دنیایی شده...بعضی ها هر چی دارن از پرسپولیس دارن...همه چیشون از اون باشگاهه ولی حاضرن برای یه فرش قیصریه رو به آتیش بکشن...نمونه اش هم  آقای پروین( علی دنبه)... مردک از رو نمیره... هر چی گنده زده به این تیم و ول کن هم نیست...آقا بسه دیگه هر چی گند زدی به این تیم ...هر چی خوردی ...هر چی بردی...نوش جونت...ول کن برو...بسه دیگه...به خدا اگه بری به نفع پرسپولیسه...به نفع فوتبال ایرانه... دیگه صدای طرفداراش هم دراومده... اینو بخونین:
 " سلام دوستان !

اوضاع پرسپولیس خراب اندر خراب شده ! همه زدن به سیم آخر . امروز روزنامه جهان فوتبال متن کامل مصاحبه غمخوار با ایرنا رو چاپ کرده . غمخوار که حسابی قاط زده ، مستقیماً اعلام کرده که کادر فنی این تیم دو زار سواد ندارن ! بعضی بازیکنان این تیم ادب ندارند ! پروین بازیکنا رو لوس کرده ! و و و ... البته یه کم زیاده روی کرده و یه کم مسائل رو بیش از حد بزرگ کرده ولی حقیقته ! البته در بی سوادی کادر فنی ( همشون از دم !! ) هیچ شکی نیست ...."

لطفابقیه مطلب رو در سایت عماد لنگی بخونین. داش عماد که از لنگی های دوآتیشه است حسابی داغ کرده و البته حرفاش هم پر بیراه نیست... واقعا باشگاههای بزرگ ما دارن به کجا میرن؟ فرقی نمیکنه ها...اس اس هم یه جورای دیگه ای مشکل داره... البته ماها هنوز اصول حرفه ای رو یاد نگرفتیم و تازه داریم تاتی میکنیم!...دیشب فوتبال یووه- میلان رو دیدین؟ ...عمرا اگه بازیکنهای ما توی زمین بودند و گل صد در صد درستشون رو داور به اشتباه افساید اعلام میکرد همون وسط شقه اش میکردند!!! به جان خودم جدی میگم... تعصب ندارم روی کسی ولی فرقی نمیکنه که مثلا انصاریان بود توی زمین یا محمود فکری... یکیشون حتما با مشت میزد توی دهن داور اون یکی گازش میگرفت!!!
به هر حال من که خیلی حال کردم که یوونتوسی ها دوم شدند!!!!!

اوه اوه... مطلبی که
فرزاد نوشته هم خیلی خوندنیه! از دست ندینش!!!


ثروت بیل گیتس!!!

امروز میخوام بیخیال علی دنبه بشم و به بیلی (بیل گیتس دیگه!!) گیر بدم:

1 - بیل گیتس در هر ثانیه 250 دلار آمریکا درامد داره، یعنی 20 میلیون دلار در روز و 8/7 میلیارد دلار در سال!
2 – اگر 1000 دلار از دست وی بر زمین بیوفته به خودش این دردسر رو نمیده که برش داره، چون در 4 ثانیه ای که برداشتنش طول میکشه، این پول عایدش شده!
3 – آمریکا در حدود 62/5 هزار میلیارد دلار بدهی داره و بیل گیتس به تنهایی میتونه ظرف 10 سال تمام بدهی آمریکا را بازپرداخت کنه!
4 – او میتونه نفری 15 دلار به همه جمعیت جهان بده و باز هم 5 میلیون دلار در جیبش باقی خواهد ماند!
5 – اگر مایکل جردن یعنی گرانترین ورزشکار آمریکایی هیچ غذا و آبی نخوره و همه 30 میلیون دلار درامد سالانه اش رو پس انداز کنه، 227 سال طول خواهد کشید تا به ثروتمندی بیل گیتس بشه!
6 – اگر بیل گیتس رو به صورت یک کشور تصور کنیم، 37 ومین کشور ثروتمند جهان میشه! یا به تنهایی درامدی برابر سیزدهمین کمپانی عظیم آمریکایی خواهد داشت، حتی بیشتر از آی بی ام!
7 – اگر همه ثروت بیل گیتس رو تبدیل به یک دلاری کنیم ، میشه جاده ای از ماه تا زمین باهاش کشید که 14 بار رفته و برگشته! ولی ساخت این جاده، 1400 سال طول خواهد کشید و 713 بوئینگ 747 باید برای جابجایی این پول ها پرواز کنند.
8 – بیل گیتش امسال 40 ساله میشه. اگر فرض رو بر این بگیریم که هنوز 35 سال دیگه هم زنده خواهد بود، میتونه روزی 78/6 میلیون دلار خرج کنه قبل از اینکه به بهشت بره!

 اما!!! اگر کاربران ویندوزهای مایکروسافت بتونن بابت هرباری که کامپیوترشون هنگ میکنه، یک دلار از بیل گیتس خسارت بگیرن، وی تنها در 3 سال ورشکست خواهد شد!!

نقل از وبلاگ بیخیال


نظر سنجی

لطفا در نظرسنجی مربوط به بازی ۱۸ خرداد در سمت راست صفحه شرکت کنید