استقلال قهرمان

صحبت های خودمونی درباره تیم محبوبم: استقلال

استقلال قهرمان

صحبت های خودمونی درباره تیم محبوبم: استقلال

پاشنه آشیل تیم پرسپولیس!

روزی که کادر فنی جدید پرسپولیس مست از باده غرور پیروزی بر تیم تازه وارد پ‍گاه گیلان بودند هیچکدام از آنها ضعف آشکار خط دفاع کند و نا هماهنگ تیمشان را ندیدند . حتی بازی با تیم غرق در بحران فجر سپاسی هم نتوانست آنها را قانع کند که باید به حال این خط دفاعی از هم گسسته فکری بکنند چرا که ماشین گلزنی پرسپولیس به رهبری علی دایی آنقدر گل خواهد زد  تا هر تیمی را از سر راه بردارد. غافل از اینکه همه تیمها به شیوه پگاه و فجر دست به خودکشی تیمی نخواهند زد و بی مهابا یورش نخواهند آورد. ذوالفقارنسب سردوگرم چشیده آنقدر درایت داشت تا تیمش را به آرامش و حفظ توپ فرا بخواند و آنگاه در فرصتی مناسب درس فوتبال را به مربیان پرسپولیس بیاموزاند! فوتبال، بازی صبر است ، بازی حوصله است نه بازی احساسات... این بهترین زمان برای مربیان پرسپولیس است تا این درس گرانبها را به خوبی بیاموزند و به کار بندند. شاید بهترین گزینه برای آنها بازگرداندن پسر یاغی پرسپولیس باشد.

استقلال سرور پرسپولاخ!!!!

آی خندیدم!!!! آی خندیدم!!! مردم از خوشی !!!! خدا!!!!

عزا عزا ست امروز! روز عزاست امروز ! پرسپولاخ بیچاره صاحب عزاست امروز!!!!!

عجب حالی داد این گل دقیقه ۹۳!!! خیلی خفنی داش فرزاد!!! کارت درسته مثل سگ!!!!
هر چی که این نیکی بیشعور سعی کرد گند بزنه به بازی  این داش فرزاد جبران کرد!!! ایول !!! دمت گرم!!! تیمی کارش درسته که بتونه ۱۰ نفره تیم حریفو سوسک کنه!!! توی دنیا تا حالا دو تیم تونستن اینکارو کنن که هر دو تا شون هم آبی پوشن!!! اول ایتالیا دوم اس اس!!!!
بترکه چشم حسود و بخیل و اسفندیار(ره)!!!!! ... ولی خدا وکیلی عجب حالی داد!!!!
آهای لنگی ها!!! این هفته ساکت!!!! صدا ازتون درنیاد جز در مدح سرورتون!!!! من پیشنهاد می کنم همه لنگی ها یه نعل اسب بزنن بالای سرشون تا این نحسی هفته چهارم ازشون دور شه!!!!


از این مزخرفات که بگذریم خیلی شانس آوردیما!!! نه غلام؟!!!!!!!

تکذیب شد!

آقا همین الان از اتاق فرمان به من اشاره می کنن که درگذشت ویگن تکذیب شد... من هم ضمن محکوم کردن استکبار جهانی و ایادی داخلی آن درگذشت ویگن را شدیدا تکذیب می کنم به همین مناسبت یه جوک باحال تقدیم به شما :

 ملت یه روز غضنفرو دیدن که یه غالب یخ گذاشته بالای سرش و هی میگه : جل الخالق! جل الخالق!
ازش می پرسن چی شده ؟ از چی تعجب کردی؟
غضنفر میگه: والاه این گالب یخ هیچ جاش سوراخ نیست ولی نمیدونم چرا چیکه می کنه؟!

ویگن درگذشت...

به نقل از روزنامه ایران:

ویگن خواننده سرشناس پاپ ایران روز گذشته به علت ابتلا به بیماری سرطان در آمریکا در گذشت .
این خواننده ارمنی پس از مدتها بستری بودن در بیمارستانی در نیویورک در گذشت...

نمردیم و استقلال برد!!!

به به ! چشم ما روشن به برد استقلال بعد از شونصدو شصت بازی!!!! ... بردش هم چنگی به دل نزد... بردی که با هزار دلهره به دست بیاد که به درد نمی خوره آقا جون! ... ای درد و بلای علی دایی بخوره تو سر هر چی مومن زاده که تا وقتی توی استقلال بود عرضه گل زدن نداشت حالا که رفته فولاد اهواز راه به راه گل می زنه! ای خاچ بر سر خائنت کنن احمد!!! جاسوس! وطن فروش! ... این لنگی ها هم که موتورشون روشن شده و تخت گاز دارن میرن... بابا ! صبر کن باهم بریم! کجا با این عجله؟! ...
دیروز یه لنگی با مرام!!! کلی شخصیتشو نشون داد و هر چی که خودش لایقش بود بار اس اس و طرفداراش کرد!!! .. چیکار کنیم ... لنگی اند دیگه ...عقل و ادب درست و حسابی که ندارند... باز گلی به گوشه جمال داش عماد! ... ما یه روز از فرط عصبانیت یه چرندی بهش گفتیم و بعدش هم معذرت خواهی و از این صوبتا!!! ... ولی خدا وکیلی بهتر نیست به جای چرت و پرت پروندن به حریف از تیممون تعریف و تمجید ( و احیانا انتقاد شازنده!!!) کنیم؟! آآآآ باریکللا!!!
حالا که اینو گفتم دارم تلاش می کنم که از اس اس تعریف کنم! ولی کجای این اس اس تعریفیه؟!! نه شما بگین! تیمی که نه خوب دفاع میکنه نه حمله درست وحسابی! چهار تا پاس سالم به هم نمیدن! ... دروازه بان که نگو! عینهون میمونک چیتوز! ( با داوود مو قشنگ اشتباه نشه!!!) ... نیکی خاچ بر سر هم که وقت کنه به تیپش برسه خیلیه!!!! ... ممد نوازی هم که با همه دعوا داره!!! ... سامره که قربونش برم امسال می خواد توی مسابقه میس ورلد شرکت کنه و حال و حوصله فوتبال رو نداره!!! ... اون برزیلیه کیه؟! اون بدبخت هم که غریبه است و نیمه اول همش دنبال آدرس دروازه می گشت و تا بیاد پیداش کنه نیمه تموم شد و دروازه ها عوض !!!! دیگه کی موند؟ ... ولی دم محمود گرم که یه تنه جای همه خطا کرد!!! فکر کنم از سر جمع یازده بازیکن شموشک ۱۰ تا شونو زد!!! ایول بابا!!! چش نخوری پسر... 
خلاصه بس که این اس اس تعریفیه!!!!
از فوتی که بگذریم دیروز یه ایمیل داشتم که بد نیست اینجا بیارمش:

salam

man modire ejraeiye moaseseye kheyriyeye nedaye hoormazd hastam ma hamiye Mehranehye Ghaemi hastim va goroohe khoobi dorost kardim ke shamele adamhaye faal va khoobi mesle aghaye mana neyestani,aghaye afshine liyaghat va .... ast age doost dashtid mitoonid be ma bepeyvandid agar boxe man por bood be adrese zir baram mail bezanid mrafrooz@yahoo.com ba tashakor hoormazde yegane negahdaretan ama ino ham begam : hameh ja ghermezete




من نمیدونم که چه جوری میشه کمک کنم ولی اگه کسی کاری از دستش بر میاد لطفا دریغ نکنه! ... عزت زیاد!!!

عجب تیمی درست کرده این بگوویچ!

...یکی جلوی این پرسپولیس رو بگیره!!! ... این تیتر درشت روزنامه خبر ورزشیه!... برای اولین بار در تاریخ و دومین بار در جغرافی! از بازی لنگی ها خوشم اومد! ( روتون زیاد نشه ها!!!) ... البته فکر کنم همه فوتبال چی ها از بازی هجومی تیمشون که هفت هشت ده تا گل داشته باشه خوششون بیاد ...البته من بیشتر از این خوشحال شدم که هر روز بیشتر از روز قبل پوز علی دنبه (ره) کش میاد!!! ... اما واقعا میشه فهمید که مربی های ایرانی چقدر از دانش روز دنیا فاصله دارند ... استخوان بندی پرسپولیس تقریبا همون تیم فصل قبله و با اوردن دو سه بازیکن جدید و یه مربی با کلاس تونستند تیمشون از این رو به اون رو کنن!... واقعا دست مریزاد آقای غمخوار! ...مفت چنگت !!! ...

موضوع دوم به نقل از سایت  بی بی سی بدون هر گونه دخل و تصرف:


...خبرگزاری جمهوری اسلامی به نقل از یکی از تلویزیونهای فارسی زبان آمریکا از درگذشت رضا بیک ایمانوردى، بازیگر سینماى ایران بر اثر ابتلا به بیماری سرطان خبر داده است.
رضا بیک ایمانوردی که هنگام مرگ 67 سال سن داشت، پیش از ورود به سینما و تئاتر، کشتی گیر بود.
او فعالیت در تئاتر را از 22 سالگی آغاز کرد و در 25 سالگی با بازی در فیلم فریاد نیمه شب وارد عرصه سینما شد و به یکی از پرکارترین بازیگران سینمای ایران مبدل گشت.
فعالیت سینمایی رضا بیک ایمانوردی تا وقوع انقلاب 1979 در ایران ادامه یافت و آخرین فیلمهای او یا پس از انقلاب به نمایش در آمد یا هرگز امکان نمایش نیافت.
او پس از انقلاب دیگر در سینما ظاهر نشد و به خارج از ایران مهاجرت کرد.
وی در آمریکا به رانندگی کامیون اشتغال داشت...


خدا رحمتش کنه ... خوب بازیگری بود ...خووووووب!