استقلال قهرمان

صحبت های خودمونی درباره تیم محبوبم: استقلال

استقلال قهرمان

صحبت های خودمونی درباره تیم محبوبم: استقلال

هویجوری!!!

پرسپولیس سوراخه!!!

شعار هفته!

 

 

 

پرسپولیس سوراخ!!! ... استقلال هورا!!!

وقتی صمدآقا همه را مات کرد!!!

خدا وکیلی کی فکرشو میکرد بازی دیروز با برق شیراز طوری از کار دربیاد که حتی دکی بیژن هم با اطمینان از قهرمانی اس اس حرف بزنه و از بازی قشنگ بچه ها مخصوصا در نیمه دوم تعریف کنه؟؟!! همین آقا( و بعضی اراذل و اوباش لنگی دیگه!!!) بود که قبل از بازی میگفت جلوی فوتبال دستی استقلال رو میگیریم اما طفلک عقلش با اینجا نمیرسید که اگه لازم باشه بروبچز فوتبال پایی رو بهتر از دستی انجام میدن!!! و همه رو مات میکنن ... اما یه چیزو نمیشه انکار کرد و اون نقش درخشان کوییکه مهاجم تنومند کامرونیه که واقعا با اومدنش باعث شد خط حمله استقلال مثل تانک از روی دفاع چند لایه برق رد بشه ... القصه ... ایول به همشون و مخصوصا به صمد آقا:

صمد سر طلایی     سرور لنگیایی!!!

اس اسی دستا بالا!!! ... اس اسی دستا بالا!!!

استقلال سرور پرسپولیسه!!!

بازم میریم آسیا ...!!!

و از این قبیل چیزها!!!!

 

.

و حالا صدر جدول!!!

بالاخره بعد از هفته ها تلاش تونستیم به صدر جدول برسیم که با توجه به مشکلاتی که در حوزه مدیریتی و جام باشگاهها و بودجه و کوفت و زهرمار دیگه داشتیم حودش شاهکار به حساب میاد! ... بترکه چشم حسود و بخیل و اسی لنگی و علی دنبه!!!

ایشالله دومین جشن قهرمانی در آزادی!!!

صحبت های وکیل باشگاه استقلال پس اعلام رای جدید CAS

وکیل باشگاه استقلال به دنبال اعلام رای دادگاه عالی ورزش مبنی بر عدم صلاحیت ذاتی این دادگاه برای رسیدگی به شکایت این باشگاه تاکید کرد که این موضوع را از طریق ICAS پیگیری خواهد کرد.

غلامرضا علیپور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهارکرد: رای اولیه‌ی دادگاه عالی ورزش به نفع باشگاه استقلال صادر شد و در زمانی که این دادگاه AFC را موظف کرده بود تا شرابط بازگشت استقلال به لیگ قهرمانان آسیا را فراهم کند، مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا از طریق ارتباطات خود با CAS نظر این دادگاه را برای بررسی پرونده تغییر دادند.

وی افزود: رای جدید دادگاه عالی ورزش به باشگاه استقلال ابلاغ شده است اما، تاکید داریم که این پرونده را تحت هر شرایطی به نتیجه برسانیم. چرا که معتقدیم این پرونده می‌تواند از موارد ذاتی صلاحیت دادگاه عالی ورزش باشد.

علیپور خاطرنشان کرد: طی تماسی با دو تن از وکلای QC(کی یو سی) که همکاری نزدیکی با ما برای به سامان رساندن این پرونده داشته‌اند، مجددا در نظر داریم با استعلام از ICAS که مرجع بالاتری از دادگاه عالی ورزش است، صلاحیت ذاتی CAS را برای رسیدگی به پرونده روشن کنیم.

وی افزود: امروز رسما نامه‌یی به دادگاه سوئیس ارسال کرده‌ایم تا این دادگاه تشخیص دهد که‌ آیا واقعا CAS صلاحیت رسیدگی به شکایت باشگاه استقلال بر علیه کنفدراسیون فوتبال آسیا را دارد یا خیر؟ پس از تشخیص نهایی دادگاه عمومی سوئیس، معتقدیم که مجددا این پرونده باید در CAS مورد بررسی قرار گیرد.

وکیل باشگاه استقلال افزود:‌ دادگاه عمومی سوئیس طی چند روز آینده به نامه‌ی رسمی ما پاسخ خواهد داد و مشخص خواهد شد که آیا CAS صلاحیت ذاتی برای رسیدگی به شکایت باشگاه استقلال را دارد یا خیر؟ اگر دادگاه سوئیس اعلام کند که CAS می‌تواند به این پرونده رسیدگی کند، مجددا این پرونده در دادگاه عالی ورزشی مورد بررسی قرار خواهد گرفت در غیر این صورت استقلال هیچ راهی برای پیگیری این موضوع نخواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: اصرار داریم که این پرونده را به نتیجه برسانیم و تحت هر شرایطی به دنبال تحقق این هدف خواهیم بود.

علیپور گفت: سه‌شنبه‌ی هفته‌ی آینده به سوئیس خواهم رفت تا از نزدیک این پرونده را دنبال کنم.

 

به نقل از ایسنا

حذف نهایی استقلال با جا زدن دیوان داوری!!!

دیوان داوری ورزش با پذیرش تجدید نظر AFC و سلب صلاحیت از خود در رسیدگی به اختلاف بین آنها و استقلال این باشگاه را از رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشت.

به گزارش خبرنگار «بازتاب ورزشی»، استقلال پیش از این به دلیل ارسال نکردن به موقع اسامی توسط AFC از لیگ قهرمانان کنار گذاشته شده بود که با اعتراض استقلال روبرو شد اما AFC با تشکیل ظاهری کمیته اجرایی رای به حذف استقلال داد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در این باره نوشت، دیوان داوری ورزشی در مورد اختلاف این کنفدراسیون با استقلال با سلب صلاحیت از خود اعلام کرد که هیچ صلاحیتی به ویژه در زمینه مقررات لیگ قهرمانان آسیا ندارد.

در خواست اولیه استقلال در 7 مارس 2007 توسط دیوان رد شد و در درخواست دوم دیوان باشگاه استقلال را مستحق در حضور دوباره در لیگ قهرمانان دانست. به دنبال این رای AFC بار دیگر خواستار تجدید نظر در رای شد که مورد قبول دیوان قرار گرفت.

دیوان در 4 آوریل با حضور پیتر لیور، رهارد ولتن، گوئتز ایلرز، جلسه‌ای تشکیل داد تا در مورد درخواست بررسی کنفدراسیون فوتبال آسیا روی رای دوم به جمع بندی برسند که سرانجام با سلب صلاحیت از خود در این پرونده حق را به کنفدراسیون فوتبال آسیا داده و رای آنها را حاکم بر اختلاف دانست.

دیوان داوری ورزش در حالی اقدام به این کار کرده است که در بند C ماده 84 اساسنامه سال 2007 لیگ قهرمانان آسیا به طور واضح از اتاق فوتبال دیوان داوری ورزش به عنوان مرجع رسیدگی به اختلافات حل نشده بین AFC وسایر اشخاص حقیقی و حقوقی اشاره شده است.

در اساسنامه دیوان داوری ورزش هم همین مسئله پیش بینی شده است و...

 ادامه خبر در: بازتاب ورزشی

۶۰ میلیون غرامت؟؟؟؟؟؟!!!!

نماینده حقوقی باشگاه استقلال تهران از عوامل موثر در حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا و غرامت تقریبی 60 میلیون دلاری AFC سخن گفت.

علیپور روز سه‌شنبه در گفت و گو با فارس، درباره نپذیرفتن رای دادگاه بین‌المللی ورزش از سوی کنفدراسیون آسیا مبنی بر بازگشت استقلال به لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: رای صادره از سوی دادگاه CAS بدوی است و AFC در مهلتی 20 روزه می‌تواند نسبت به آن اعتراض کند. در صورت اعتراض از سوی کنفدراسیون، دادگاه دوباره تشکیل جلسه می‌دهد و در غیر اینصورت، این رای قطعی می شود. طبق این رای، AFC موظف است علاوه بر تجدید دو بازی گذشته استقلال، بازی سوم این تیم مقابل کویت را برگزار کند.
وی اضافه کرد: زمانی که این رای از سوی CAS صادر شد، بن‌همام نامه ملتماسانه‌ای نوشت؛ اما در درخواست‌های مکرری به دادگاه بین‌المللی ورزش، از آنها خواسته بودند به خاطر آبروی کنفدراسیون این رای را از لازم‌الاجرا بودن به تعویق درآورند. اکنون قضات دادگاه CAS جوابی به این درخواست AFC نداده‌اند.
این نماینده حقوقی توضیح داد: در این هفته در ارتباط با درخواست کنفدراسیون تصمیم‌گیری می شود که در هر حالت همه چیز به نفع استقلال است. رای اصلی که همان بازگرداندن تیم به لیگ قهرمانان است را گرفتیم؛ حتی اگر دادگاه با نظر AFC موافقت کند، کنفدراسیون باید مبلغ تقریبی 60 تا 70 میلیون دلار غرامت دهد.
وی افزود: کنفدراسیون آسیا ملزم به قبول رای است و هر چه بیشتر اجتناب کند، بیشتر در گرفتاری فرو می‌‌رود.
علیپور معتقد است در بخش حذف استقلال از لیگ قهرمانان نه باشگاه‌ و نه فدراسیون فوتبال مقصر هستند؛ بلکه ناکارآمدی AFC موجبات حذف تیم شده است. وی گفت: نه به عنوان نماینده حقوقی باشگاه‌، بلکه به عنوان نماینده امیدوار رضایی سراغ این پرونده رفتم تا بدون هیچگونه حب و بغض، به این موضوع رسیدگی کنم. قاطعانه می‌گویم در این جریان باشگاه و فدراسیون در مقابل تخلفات وحشتناک و عدیده کنفدراسیون دچار تخلفی نشده است.
وی اظهار داشت: تخلف شخص بن‌همان باعث این اتفاق شد. او به دروغ از تشکیل کمیته اجرایی سخن گفت که هر سال چهار بار با حضور 19 عضو برگزار می شود. بن‌همام بدون در نظر گرفتن قوانین رای به حذف استقلال داد.

علیپور خاطر نشان کرد: دادگاه CAS بدون توجه به فردی، این رای را صادر کرد. آنها به استناد 50 بند قانونی رای به حضور استقلال در لیگ قهرمانان داده‌اند.

به نقل از بازتاب ورزشی

نامه ملتمسانه AFC به دادگاه عالی ورزش درباره استقلال

پس از ابلاغ رای دادگاه بین‌المللی ورزش(CAS) در زمینه برگشت استقلال به لیگ قهرمانی باشگاههای آسیا به کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC) این کنفدراسیون در تاریخ 22 مارس با ارسال نامه ای به دادگاه بین المللی ورزش، ضمن پذیرش حکم CASدرخواست فرصت کرد.

به گزارش خبرنگار بازتاب، AFC در این نامه با بیان این مطلب که اعتبار پنج دهه فعالیت آنها در قاره آسیا و تصوری که آنها از خود در این قاره ساخته‌اند، از بین می‌رود. از دادگاه بین‌المللی ورزش درخواست نموده‌اند رای اولیه دادگاه که در تاریخ 20 مارس صادر گردیده، با رای نهایی دادگاه که قرار است تا یک ماه دیگر ابلاغ گردد، به هم وصل شده و در آن تاریخ اجرا گردد.

تصویر نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا که به دادگاه بین‌المللی ورزش ارسال شده است، نمایانگر ضعف این کنفدراسیون در برابر رای دادگاه بین‌المللی ورزش می‌باشد که در آن کنفدراسیون اعلام نموده که قاره آسیا قاره پنهاوری می‌باشد و در این قاره به دلیل بعد مسافت و همچنین عدم تهیه بلیط و امکانات برگزاری مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا را با مشکلات زیادی روبرو خواهد نمود و سرمایه‌های فراوانی را از کنفدراسیون آسیا ضایع خواهد نمود.

این کنفدراسیون در ادامه نامه خود اعلام نموده است، با احترامی که به رای صادره می‌گذارد، با توجه به اینکه شرکای تجاری خود را از دست خواهد داد و همچنین ضررهای فراوانی به آنها وارد می‌گردد و سرمایه های هنگفتی از این کنفدراسیون به هدر می‌رود. لذا این رای با رای نهایی قابل اجرا باشد.

از آنجا که کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقات این قاره را به دو بخش شرقی و غربی تقسیم نموده است، بعد مسافت و همچنین امکان تهیه بلیط برای کشورهایی مانند کویت و عربستان و حتی ازبکستان مشکل نمی‌باشد.

این در حالی است که تمامی قراردادهای تجاری در ماه ژانویه و فوریه که برنامه مسابقات به تیمها اعلام گردید و همچنین گروه‌بندی مسابقات اعلام شده است انجام پذیرفته و خارج نمودن تیم ایران 11 روز پیش از آغاز مسابقات عملا به این قراردادها لطمه وارد می‌نماید و مهمترین لطمه آن نیز محروم نمودن هفتاد میلیون نفر از تماشای مسابقات و همچنین عدم پخش حتی آگهی‌های کنار زمین که متعلق به کنفدراسیون فوتبال آسیاست، لطمه اصلی را به این کنفدراسیون وارد می‌نماید.

گفتنی است، این دلایل واهی و همچنین تناقضات فراوان آئین‌نامه و اساسنامه کنفدراسیون فوتبال آسیا که برگ برنده ایران در دادگاه بین‌المللی ورزش بوده است، شرایط را به‌نحوی نشان می‌دهد که مدیریت کنونی کنفدراسیون فوتبال آسیا دچار مشکلات فراوان می‌باشد که هرچه سریعتر برای آن اقدام عاجلی باید نمود و تغییرات ساختاری را در آن ایجاد کرد. 

به نقل از بازتاب

آمار کامل بازیهای آبی - قرمز

ــــــــــــــــــــ سال 1347- دو تساوی ــــــــــــــــــــ
1- پرسپولیس صفر- استقلال صفر- 16 فروردین ماه
2- پرسپولیس صفر- استقلال صفر 20 دی ماه


ــــــــــــــــــــ سال1348- دو پیروزی آبی پوشان ــــــــــــ
3- پرسپولیس یک استقلال3- 13 مردادماه
گلهای تیم استقلال : احمد منشی زاده دقیقه 8 , علی جباری44, کارو حق وردیان 88
گل تیم پرسپولیس : کاظم گنجاپور دقیقه 72
4- پرسپولیس صفر استقلال یک(3برصفر استقلال برنده اعلام شد)17 بهمن ماه
گل تیم استقلال : غلامحسین مظلومی 9 این بازی تادقیقه 82 ادامه یافت , اما در این لحظه تیم پرسپولیس میدان را به دلیل اعتراض به نحوه قضاوت ترک کرد و فدراسیون فوتبال نتیجه را 3 بر صفر به سود استقلال اعلام کرد.

ــــــــــــــــــــ سال 1349- پرسپولیس باز هم ناکام ـــــــــــ
5- پرسپولیس2- استقلال 3-3 مهرماه
گل‌‏های استقلال : جواب قراب73 , کارو حق وردیان 87 , عباس مژدهی 88
گل‌‏های تیم پرسپولیس : علی پروین 7 , حسین کلانی 23
6-پرسپولیس یک استقلال یک(3بر صفر استقلال برنده شد)-27 دی ماه
گل استقلال : عباس مژدهی75
گل پرسپولیس : حسین کلانی 2
این بازی تا دقیقه 75 یک بر یک مساوی در جریان بود بود که پرسپولیس به دلیل اعتراض به قضاوت داور, زمین را ترک کرد و طبق رای صادره از سوی فدراسیون فوتبال تیم استقلال 3 برصفر برنده شد.
ـ

ـــــــــــــــــــ سال 1350- استقلال گلباران شدــــــــــــــ
7- پرسپولیس یک- استقلال یک , 28 خردادماه
گل تیم استقلال :غلامحسین مظلومی 30
گل تیم پرسپولیس : صفر ایرانپاک 90
8- پرسپولیس 4 استقلال 1 ,15 بهمن ماه
گل تیم استقلال :علی جباری 75
گلهای تیم پرسپولیس :حسین کلانی 43و90, صفر ایرانپاک 56 , محمودخوردبین 75
ـ

ـــــــــــــــــــ سال 1351- دو پیروزی سرخپوشان ـــــــــــــ
9- پرسپولیس 2- استقلال صفر 3فروردین ماه
گلهای تیم پرسپولیس : صفر ایرانپاک 50 , حسین کلانی 89
10- پرسپولیس صفر- استقلال2, 11 اسفند ماه
گلهای تیم استقلال :علی جباری 87و40
ـ

ـــــــــــــــــــ سال1352--رویایی‌‏ترین روز تاریخ سرخپوشان‌‏ــــــ
11- پرسپولیس صفر- استقلال یک , 25 خردادماه
گل تیم استقلال : رضا عادلخانی 3
12- پرسپولیس 6 استقلال صفر 16 شهریور ماه
گلهای تیم پرسپولیس : همایون بهزادی 50 ,90 , 86 , ایرج سلیمانی 45 و 56 ,
حسین کلانی 32
13- پرسپولیس یک- استقلال یک , 18 آذر ماه
گل تیم استقلال : علی جباری 70
گل تیم پرسپولیس : همایون بهزادی 46
ـ

ـــــــــــــــــــ سال 1353- یک پیروزی برای هر دو تیم ـــــــــ
46 - پرسپولیس صفر- استقلال یک , 4 خرداد ماه
گل تیم استقلال : حسن روشن 88
15 - پرسپولیس 2 - استقلال یک, 27 آذرماه
گل تیم استقلال : غلامحسین مظلومی 60
گلهای تیم پرسپولیس : صفر ایرانپاک 50 و اسماعیل حاج رحیمی پور
ـ

ـــــــــــــــــــ سال 1354-یک برد،یک تساوی و یک باخت‌‏ـــــــــ
16- پرسپولیس یک- استقلال 3 , 15 اردیبهشت ماه
گلهای تیم استقلال : غلامحسین مظلومی11 و 62 , مسعود مژدهی 47
گل تیم پرسپولیس :صفر ایرانپاک 53
17- پرسپولیس 2 -استقلال صفر 25 مهرماه
گلهای تیم پرسپولیس : جهانگیر فتاحی 22 , اسماعیل حاج رحیمی پور 38
18- پرسپولیس یک- استقلال یک , 27 اسفندماه
گل تیم استقلال : مسعود مژدهی 20
گل تیم پرسپولیس : محمود خوردبین 85
ـ

ـــــــــــــــــــ سال1355- یک بازی ، یک تساوی‌‏ـــــــــــــ
19 - پرسپولیس یک- استقلال یک,2 مهرماه
گل تیم استقلال : هادی نراقی 26
گل تیم پرسپولیس : علی پروین40
ـ

ـــــــــــــــــــ سال 1356-گلزنی حسن روشن وایرانپاک‌‏ــــــــــ
20 - پرسپولیس صفر- استقلال3 , 18 اردیبهشت ماه
گلهای تیم استقلال : محرم عاشوری 45 , حسن روشن 83 , سعید مراغه چیان 88
21- پرسپولیس 2- استقلال یک , 18 آذرماه
گل تیم استقلال : حسن روشن 85
گلهای تیم پرسپولیس : صفر ایرانپاک 15 و34
ـ

ـــــــــــــــــــ‌‏ سال 1358--یک بازی دوستانه ناتمام‌‏ـــــــــــــ
22- پرسپولیس صفر- استقلال یک , 25 آبان‌‏ماه
گل تیم استقلال :غلامرضا فتح آبادی 42
این بازی در دقیقه 75 به دلیل هجوم تماشاگران به داخل زمین نیمه تمام ماند( این دیدار دوستانه به مناسبت بزرگداشت مرحوم علی دانایی فر برگزار شد).
ـ

ـــــــــــــــــــ‌ ‏سال 1359-بدون گل مساوی‌‏ـــــــــــــــــــ
23- پرسپولیس صفر- استقلال صفر 13 تیرماه
ـ

ـــــــــــــــــــ سال 1360- دومین سال بدون گل‌‏ــــــــــــــــ
24- پرسپولیس صفر استقلال صفر 16 مهرماه
ـ

ـــــــــــــــــــ سال 1361-این بار تساوی همراه با گل‌‏ـــــــــــــ 
25- پرسپولیس 1 استقلال 1 , 17 دی ماه
گل تیم پرسپولیس : غلامرضا فتح آبادی 10
گل تیم استقلال : بهتاش فریبا 87

ــــــــــــــــــــ‌ ‏سال 1362-پیروزی باگل مظلومی‌‏ــــــــــــــــ
26 - پرسپولیس صفر- استقلال یک,15 مهرماه
گل تیم استقلال : پرویز مظلومی 59
ـ

ـــــــــــــــــــ‌‏ ‌‏سال 1365-درخشش شاهرخ بیانی‌‏ــــــــــــــــ
27 - پرسپولیس 3 -استقلال صفر 25خردادماه
گلهای تیم پرسپولیس: شاهرخ بیانی12- پنالتی و 52 , ناصر محمد خانی 62
ـ

ـــــــــــــــــــ سال1366‌‏-مساوی بدون گل‌‏ـــــــــــــــــــــ
28 - پرسپولیس صفر- استقلال صفر, 7 فروردین ماه
ـ

ـــــــــــــــــــ سال 1367-پیروزی با ضربات پنالتی‌‏ــــــــــــــــ
29 - پرسپولیس یک- استقلال یک , 18 شهریورماه
گل تیم استقلال: جعفر مختاری فر60
گل تیم پرسپولیس: فرشاد پیوس 46
پرسپولیس4 -استقلال2 -(وقت معمول صفربرصفر)19 اسفندماه
گلهای تیم استقلال ( پنالتی): جعفرمختاری فر, رضاحسن زاده
گلهای تیم پرسپولیس ( پنالتی): مجتبی محرمی, رحیم یوسفی, محسن آشوری, مرتضی کرمانی مقدم این دیدار در چارچوب جام حذفی باشگاه های کشور برگزار شد.
ـ

ـــــــــــــــــــ‌‏ سال1368-گل رضا عابدیان‌‏ــــــــــــــــــــ
31- پرسپولیس 1 استقلال صفر17 آذرماه
گل تیم پرسپولیس: رضا عابدیان 18
ـ

ـــــــــــــــــــ سال 1369-بیانی این بار به پرسپولیس گل زد‌‏ــــــــــ
32- پرسپولیس یک- استقلال4,2 خرداد ماه
گلهای تیم استقلال: عباس سرخاب 46, صمد مرفاوی72
گل تیم پرسپولیس: نادر میراحمدیان 12
33-پرسپولیس یک- استقلال یک 28 دی ماه
گل تیم استقلال: شاهرخ بیانی62- پنالتی
گل تیم پرسپولیس: فرشاد پیوس 75
ـ

ــــــــــــــــــ سال 1370-آغاز ناکامی چند ساله پرسپولیس‌‏ــــــــــــ
34- پرسپولیس صفر- استقلال صفر, 4 بهمن ماه
35- پرسپولیس صفر- استقلال2 15 اسفند ماه
گلهای تیم استقلال: صمد مرفاوی8, صادق ورمزیار15
ـ

ـــــــــــــــــــ سال 1371- گلزنی دوباره مرفاوی‌‏ـــــــــــــــــــ
36-پرسپولیس صفر- استقلال یک 8 خردادماه
گل تیم استقلال: صمد مرفاوی48
37-پرسپولیس صفر- استقلال صفر, 11 دی‌‏ماه
ـ

ــــــــــــــــــ سال1373 --بازی نیمه تمام وهجوم تماشاگران‌‏ـــــــــــ
38-پرسپولیس 2 -استقلال2 (3برصفر) دی ماه
گلهای تیم استقلال : صادق ورمزیار79-پنالتی, ادموند اختر87
گلهای تیم پرسپولیس: فرشاد پیوس21- پنالتی, بهزاد داداش زاده 56
این بازی تا دقیقه 88 دو بر دو مساوی بود, اما به دلیل درگیری بازیکنان دوتیم و هجوم تماشاگران به داخل زمین نیمه تمام ماند و درنهایت
با رای فدراسیون تیم استقلال3 برصفر برنده شد.
39-پرسپولیس صفر- استقلال صفر, 7 بهمن ماه
ـ

ـــــــــــــــــــ سال 1374-ادامه ناکامی سرخپوشان‌‏ـــــــــــــــ
40-پرسپولیس یک- استقلال3 ,6 مردادماه
گلهای تیم استقلال: ادموند اختر 7 صادق ورمزیار16- پنالتی, محمد تقوی 36
گل تیم پرسپولیس: مرتضی کرمانی مقدم 49
41-پرسپولیس صفر استقلال صفر 8 دی ماه
ـ

ـــــــــــــــــــ سال 375--بزیک طلسم را شکست‌‏ــــــــــــــــ
42 -پرسپولیس یک- استقلال صفر, 27 مهرماه
گل تیم پرسپولیس: ادموند بزیک 87
ـ

ــــــــــــــــــ سال 1376-بزیک باز هم گل زد ــــــــــــــــــــ
43-پرسپولیس 3 - استقلال صفر,20 تیرماه
گلهای تیم پرسپولیس: ادموند بزیک 30, مهدی مهدوی کیا71, بهنام طاهرزاده 87
ـ

ــــــــــــــــــ‌‏ سال1377- ظهور مدافع گلزن‌ـــــــــــــــــــــ
44-پرسپولیس یک- استقلال صفر 22 آبان ماه
گل تیم پرسپولیس: مهدی هاشمی نسب45
ـ

ـــــــــــــــــــ سال1378-بازهم هاشمی نسب‌ـــــــــــــــــــ
45-پرسپولیس یک- استقلال یک, 2, فروردین ماه
گل تیم استقلال: فرد ملکیان 43
گل تیم پرسپولیس: مهدی هاشمی نسب3
46- پرسپولیس 2 -استقلال یک,20 تیر ماه
گل تیم استقلال: سهراب بختیاری زاده50
گلهای تیم پرسپولیس: مهدی هاشمی نسب12- پنالتی, افشین پیروانی 85
47- پرسپولیس صفر استقلال صفر 2 مهرماه
48-پرسپولیس 2 استقلال صفر 8 اسفند ماه
گلهای تیم پرسپولیس: مهدی هاشمی نسب7, پایان رافت 80
ـ

ـــــــــــــــــــ سال 1379-اکبرپور طلسم را شکست‌‏ــــــــــــــــــ
49- پرسپولیس 2 - استقلال2 9 دی ماه
گلهای تیم استقلال: محمد نوازی67, مهدی هاشمی نسب86
گلهای تیم پرسپولیس: بهروز رهبری فرد57- پنالتی, علی کریمی89
50-پرسپولیس صفر- استقلال یک, 5 اسفند ماه
گل: علیرضا اکبرپور دقیقه 72
ـ

ــــــــــــــــــ سال 1380- یک بازی یک تساوی‌‏ـــــــــــــــــــــ
51-پرسپولیس یک- استقلال یک, 28 اسفند ماه
گل پرسپولیس: رضا جباری دقیقه 25
گل استقلال: محمد نوازی دقیقه 38- پنالتی
ـ

ــــــــــــــــــ سال 1381- دو تساوی دوگل‌‏ـــــــــــــــــــــــــ
52-پرسپولیس صفر- استقلال صفر,19 اردیبهشت ماه
53-پرسپولیس یک- استقلال یک, 20 دی ماه
گل استقلال: علی سامره دقیقه 1
گل پرسپولیس: علی انصاریان دقیقه 70- پنالتی
ـ

ـــــــــــــــــــ سال 1382- یک تساوی، یک برد و یک باخت‌‏ـــــــــــــ
54- پرسپولیس 2 -استقلال یک 23 خردادماه
گلهای تیم پرسپولیس: یحیی گل محمدی 11 و بهنام ابوالقاسم پور50
گل تیم استقلال: علیرضا اکبرپور63
55-پرسپولیس یک- استقلال 2 ,25 مهرماه
گل پرسپولیس: عیسی ترائوره 70
گلهای تیم استقلال: علی سامره 8 و محمود فکری57
56-پرسپولیس یک- استقلال یک, 13بهمن ماه
گل تیم پرسپولیس : حامد کاویانپور20
گل تیم استقلال: داود سید عباسی3
ـ

ـــــــــــــــــــ سال 1383 -پیروزی رویایی استقلال در لحظات پایانی‌‏ــــــــــــ
57-پرسپولیس صفر استقلال صفر اول آبان ماه
58-استقلال 3- پرسپولیس 2 هفتم اسفند ماه
گلهای پرسپولیس:شیث رضایی84 و سهراب انتظاری77
گلهای استقلال: رضاعنایتی68،محمود فکری83 و پیروز قربانی 90
ـ

ـــــــــــــــــــ سال 1384 - تداوم پیروزی های استقلال‌‏ـــــــــــــــــــ 


59- استقلال یک- پرسپولیس صفر14 آبان ماه
گل :رضا عنایتی
60- استقلال صفر-پرسپولیس صفر 19 اسفند ماه
ـ

ـــــــــــــــــــ سال 1385- پرسپولیس طلسم سه ساله را شکست ــــــــــــــــــــ
61- پرسپولیس 2- استقلال یک-آبان ماه
گلهای پرسپولیس مهرزاد معدنچی22 و مهرداد اولادی71
گل استقلال: امیر حسین صادقی 16

بازگشت استقلال به جام قهرمانان!!!

آقا عیدی از این بهتر؟؟؟؟!!! ایول!!! ما میریم آسیا!!!!  هر کی با ماست بگه یا علی!!! این هم اصل خبرش به نقل از بازتاب!!! :

 

 

دادگاه عالی ورزش (CAS) با صدور رای ۵۰ صفحه ای خودحکم به بازگشت استقلال ایران به لیگ قهرمانان آسیا داد.

به گزارش خبرنگار بازتاب، پس از آنکه کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل تاخیر در ارسال اسامی بازیکنان تیم استقلال تهران به این کنفدراسیون، حکم به محرومیت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا را صادر کرد، باشگاه استقلال به دادگاه عالی ورزش اعتراض کرد.

غلامرضا علیپور که از سوی امیدوار رضایی - عضو سابق هیات مدیره باشگاه استقلال، مامور پیگیری این دادخواست شده بود، با اعلام خبر پذیرفته شدن دادخواست استقلال در دادگاه عالی ورزش، گفت: چهارم مارس، نخستین دادخواست خود را به دادگاه عالی ورزش ارایه کردیم که آنها هشت روز بعد، به دلیل ترجمه‌ نادرست برخی از مدارک، دادخواست ما را نپذیرفتند اما پس از اعتراض مجدد و بررسی مدارک جدید، آنها امروز با صدور حکم جدیدی که شامل سه بند است و به امضای گانار ورنر - معاون رییس دادگاه عالی ورزش رسیده است، اعلام کردند که استقلال می‌تواند به لیگ قهرمانان آسیا بازگردد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کنفدراسیون فوتبال آسیا ملزم به اجرای این حکم است، گفت: بله، چرا که پس از ردشدن دادخواست اولیه‌ استقلال در دادگاه عالی ورزش، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا این خبر را منعکس کرده بود. آنها پس از موافقت با بازگشت استقلال به لیگ قهرمانان آسیا، موظف به درج خبر در سایت (AFC) هستند.

وی در پایان گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا بیست روز فرصت دارد که به این رای اعتراض کند اما با توجه به مدارک ارایه شده و مجاب شدن مسوولان کنفدراسیون فوتبال آسیا، بعید است که آنها به حکم دادگاه عالی ورزش اعتراض کنند. بنابراین استقلال می‌تواند از دیدار آینده، در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شود.

 

 

هورا اس اس!!!