استقلال قهرمان

صحبت های خودمونی درباره تیم محبوبم: استقلال

استقلال قهرمان

صحبت های خودمونی درباره تیم محبوبم: استقلال

انصاریان یا چوب دو سر طلا!!!

حکایت داش علی آقا انصاریان شده همون حکایت چوب دو سر طلای معروف! نه استقلال می خوادش نه لنگی ها ! آخر عاقبت تعصب از نوع لنگی همین میشه دیگه! کورکورانه و حسینقلی خانی طرفدار لنگ بودن آخرش میشه علی دنبه و علی انصاریان! زرنگشون بهروز بی کله بود که رفت پاس! ... خدا یه عمری بده که ببینیم علی دایی چی از کار در میاد ... اگه قبول ندارین یه نگاه به متعصب ترین  لنگی ها بندازین :
۱- علی دنبه
۲- علی انصاریان
۳- بهروز رهبری فر
۴- فرشاد پیوس
۵- مجتبی محرمی!
۶- مهدی هاشمی نسب
۷- هادی مهدوی کیا
۸-بهنام ابوالقاسم پور
۹- داونه! (داوود فنایی)
...

و خیلی های دیگه که معلوم نیست کدوم سوراخی قایم شدند ... آهان ...  احمدرضا عابدزاده رو بگو ... ناچ ناچ ناچ!!! ... بدبخت تا جون داشت ازش مثل قاطر کار کشیدند و وقتی از پا افتاد فرستادنش پی نخود سیاه...الان هم که بهشون میگی میگن کار پروین بوده و ماها آخر معرفتیم! ولی من بهتون میگم همتون سروته یه کرباسین!!! ... همین انصاریان بدبخت که تا دیروز اسطوره معرفت و تعصب و از این صحبتها بود امروز شده سمبل خیانت! این هم مدرک از سایت لنگیها:

ali ansarian 
ansarian
من اگه جای این یارو بودم دور فوتبال رو قلم می گرفتم!
علی آقای انصاریان! ببین برای کیا از جون مایه گذاشتی؟ ببین سنگ کیا رو به سینه زدی؟ ببین  جوونیت رو برای کیا حرووم کردی؟ البته خودت هم مقصری! خیلی هم مقصری داداش!
روزی که مهدی اومد اس اس تو همین کارو باهاش کردی! تو هم اونو خائن دونستی! چرا؟ چون دلش نمی خواست دیگه بازیچه این جماعت لنگ زده باشه؟ چون می خواست آقا باشه؟ چون می خواست توی تیمی بازی کنه که معرفت سرشون بشه؟! ... از قدیم گفتند: خود کرده را تدبیر نیست! تو خودت خواستی که اینطور بشه!

دگردیسی از نوع انصاریان!


Ali ansarian




این بشر که بعد از پروین (با نام علمی: بوتیلوس لُنگوس دُنبوس!!!) جالبترین جوونور برای تحقیقه! احتمالا از نسل قورباغه بوجود آمده! چون دوره دگردیسی داره و عینهون اجدادش به تدریج تغییر می کنه! ... این روزا صحبت اومدن انصاریان لنگ زده به استقلاله! این طفلی بعد از اینکه لنگی های با معرفت خیلی تمیز حالشو گرفتند و حقشو قلمبه گذاشتند کف دستش! ( آخه ناسلامتی یه روزی جزو با تعصب ترین وفاداران لنگ بود و توی یه بازی با بهمن سرش ۱۷ تا بخیه خورد!)  ... خلاصه طرف تازه سر عقل اومده و فهمیده دنیا دست کیه! ... حالا به اون روزایی فکر می کنه که به هدر داده و هیچی گیرش نیومده... حالا فهمیده که مهدی سر طلایی چرا اومد استقلال .. حالا فهمیده که چرا مهدی بعد از گلی که به لنگی ها زد از خوشحالی ولو شد روی زمین! حالا فهمیده که چرا بهروز بی کله میره پشت ضربه پنالتی و  گل پیروزی تیم پاس رو  وارد دروازه ساشا یه چشم میکنه! ... حالا فهمیده که چرا هوادارای پرسپولیس از تیمشون دل کندند... حالا فهمیده که این تیم در پیتی منچستر بورکینا فاسو هم نیست چه برسه به انگلیس! ... حیف از جوونیت! حیف از غیرتت! حیف از انرژی که برای لنگی جماعت مصرف کردی!... گرچه بازیکن خوبی هستی ...گرچه توی هر تیمی بری موثری ... ولی استقلال به تو نیازی نداره! ... استقلال با داشتن پیروز قربانی و صادقی هیچ احتیاجی به تو نداره! ... بدون تو هم میشه لنگی هارو سوراخ سوراخ روانه خونه هاشون کرد! ...بدون تو هم میشه بالاتر از لنگی ها قرار گرفت ... بدون تو هم میشه سرور بود و سرور موند! ... 
اما دلت را نمیشکنیم ما... شاید یک فرصت بهت بدیم که انتقامت رو از لنگی ها بگیری... شاید کمکت کنیم که عقده ای که توی دلی موندی را خالی کنی... روز بازی با پرسپولیس این فرصت رو داری که از غمخوار ...  از افشین نامرد ... از علی دایی بی معرفت ... از اصلانیان خائن ... از بگوویچ فرصت طلب ... و از همه تماشاچی های بی معرفت لنگی انتقام بگیری!  ... ولی چشماتو باز کن و سعی کن درست تصمیم بگیری ... این دفعه برای کسی بمیر که برات تب کنه! ...   

بابا جان ... بی خیال ... اینکاره نبیدی!

جَناب آقای اکبر نانچیکو ویچ!

چهارمین باخت تیم همیشه قهرمان!!! لنگیهای سوراخ سوراخ را تبریک و تسلیت عرض نمونده موفقیت بیشتر آن مدیر لایق را خواهانیم!

عزیز من! فکر نکن که با آوردن ویچ های مختلفه تغییری در وضعیت اسفبار تیم در پیتی لنگی حاصل می شود! نوچ! این خبرها نیست! اگه اینجور بود که یوگسلاوی سابق و صربستان فعلی باید قهرمان این دنیا و اون دنیا باشند! از این گذشته این ایویچ جان! هنوز توی قورت دادن توپ فوتبالی که قولش را داده بود مونده! یادته که؟ گفته بود که اگه نتونم تیم ایران را به جام جهانی ببرم همین توپ فوتبال را قورت میدهم! ولی مثل اینکه هیچکدوم از این دو مُهُم را نتونست انجام بده!
البت این یارو فهمیده چقدر شاسکول هستید و بسیار با دنیای فوتبال عجین! اومده بتیغه!  شماها رو اوس کرده و داره بهتون می خنده! صحبت از رئال مادرید و یوونتوس و منیو بود؟! ولی خانم شقایقی رو سننه؟؟!!!
راستی مصاحبه بهروز بی کله رو خوندی؟ خیلی ازت تعریف کرده! گفته آخر معرفتی! آره؟؟؟؟
علی دایی هم که جو گیر شده و فقط برای تیم ملی گل زنی می کنه ( ارواح عمه اش!)
میگم حالا که بازارش داغه اسم تیمتو بذار ویچستان سفلی! خیلی بهتون میاد! هیچ ربطی هم به علی دنبه نداره!

زیاده عرضی نیست ... با والده محترم دیده بوسی بفرماین!  زت زیاد سید!

امان از آنفولوانزا ... امان امان ....آی امان ...حبیب من...

خدا ایشالاه قسمت هیچ مسلمونی نکنه... فعلا که بد جوری مریضم... خوب که شدم حال همه لنگی ها رو یه جا میگیرم!!!
 نقدا عزت بسیار!