استقلال قهرمان

صحبت های خودمونی درباره تیم محبوبم: استقلال

استقلال قهرمان

صحبت های خودمونی درباره تیم محبوبم: استقلال

دمت گرم آق غلومرضا!

خیلی حال می کنم وقتی اس اس می بره! اونهم چی؟ با گلهای غلومرضا عنایتی!!! خیلی خیلی کارش درسته! حیف که دیر مطرح شد و با حضور بازیکنای نامداری مثل علی دایی و هاشمیان فرصتی برای بازی در تیم ملی بهش نمیدن! ... اما به هر جهت ، آخر گلزنایی داش غلومرضا!!! بترکه چشم حسود و بخیل و علی دنبه (ره)!!!

رکورد جدید پرسپولیس!!!

خیلی جالبه! ... پرسپولیس در خیلی از موارد آماری مربوط به فوتبال صاحب رکورده ... اما در این چند سال گذشته بک رکورد بی نظیر دیگه هم به دست آورده و اونهم رکورد گل خوردن از کم سنتیرین بازیکنان لیگه! ... آخر خنده بود ...این پسره چارمحالی بازیکن فولاد که یه گل زد و چهار تا نزد (البته از درخشش فرشید دالتون نباید غافل بود!) هنوز سبیلاش سبز نشده بود! طفلک بعد از گل نمی دونست چیکار باید بکنه! خیلی ذوقمرگ شد !!! و ما هم!!! چند سال قبل هم ایمان مبعلی در همین سن و سالها بود که ۲ گل به لنگیها زد و رفت به عرش! پروین بدبخت حتی اسمشو نمیدونست! بعد از بازی ار دستیارش می پرسید این پسره نیم وجبی کی بود به ما گل زد؟! ... توروخدا آخر عاقبت بزرگای فوتبال مارو باش که یکیشون اون هفته توی آزادی ۳ تا از ملوان میخوره و مساوی میکنه، این یکیشم از ۴ تا بچه پاپتی ۳تا میخوره و میره برا خودش!!! ...به قول احمدی نژاد : الهم عجل لولیک الفرج ... (فکر کنم دوره آخر زمون شده جون شوما!) 

پ . ن : خداوکیلی اگه این لنگیها نبودند، ماها از غصه بازیهای خودمون دقمرگ شده بودیم! خدا نگهشون داره برا ما! خدا سایه پروینو از سر ما کم نکنه! ... خدا سوتیهای انصاریانو ازش نگیره! خدا بابت هر پاس گل اسدی پور به حریف، یه حوری بهشتی بهش بده( چه حرمسرایی میشه!!!) ... الهی آمین!

به مناسبت تساوی استقلال و ملوان

واقعا حیف از گلهای عنایتی که هدر رفت.بازی رو که میشد با اختلاف چند گل ببریم مساوی کردیم ... گرچه عصبانی شدن و از کوره در رفتن هم دیگه فایده ای نداره .... فقط می خوام به امیرخان بگم که :  ترسو مرده داداش!