استقلال قهرمان

صحبت های خودمونی درباره تیم محبوبم: استقلال

استقلال قهرمان

صحبت های خودمونی درباره تیم محبوبم: استقلال

عجب خر تو خریه اینجا!!!

بعد از جاروجنجالهای فراوان و قهر  و آشتیهای ممدسن  و مصیبت های تمام نشدنی لنگیهای خدا زده! احتمال سقوط لنگیها به لیگ دسته اول دیگه آخرشه!!!   باز صد رحمت به مدیرهای سربه هوای استقلال!!!!!  اصل مطلب به نقل از بازتاب:

مدیر برنامه‌های آری هان گفت: اگر طلب 175 هزار یورویی پرداخت نشود، پرسپولیس با 6 امتیاز منفی به لیگ‌ دسته اول سقوط می‌کند.

به گزارش فارس، مدیرعامل مستعفی پرسپولیس در برنامه 90 گفت، مشکل باشگاه‌ با آری ‌هان و رافایل حل شده است.

خشایار محسنی، مدیر برنامه‌های این دو خارجی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظار داشت: ‌نمی‌دانم چرا برخی عوامفریبی می‌کند. مشکل آری ‌هان و رافایل همچنان پابرجا است؛ حتی اخطاریه فیفا به فدارسیون ایران در خصوص طلب این مربی ابلاغ شده است.

وی افزود: در مورد پرونده رافایل هم پرسپولیس باید 175 هزار یورو و معادل 200 میلیون تومان پول بدهد؛ در غیر اینصورت از فصل آینده باید در لیگ دسته اول حضور پیدا کند؛ آن هم با 6 امتیاز منفی. فیفا چنین حکمی را صادر کرده و نمی‌دانم چرا مدیرعامل به آن توجهی ندارد.

محسنی در خصوص دیدار با لاتزیو و ویگان اظهار داشت: این دو تیم به اعتبار آری ‌هان با پرسپولیس بازی کردند؛ آن هم بدون آنکه یک دلار پول بگیرند؛ وگرنه هیچگاه با این تیم دیدار نمی‌کردند.

وی با گلایه از عادل فردوسی پور، مجری برنامه 90 عنوان کرد: او در مورد این مسئله یکطرفه به قاضی رفت و حاضر نشد صحت ادعاهای انصاری فرد را جویا شود. او که دست به تلفن خوبی دارد، چرا با من تماس نگرفت تا حقایق این پرونده‌ها را بگویم؟




 

استعفای ممدسن در روزی که بهمنی چاقو خورد!!!

نه اینکه زبونم لال اراذل و اوباش لنگی بهمنی را با چاقو زده باشند و ممدسن را مجبور به استعفای اخلاقی کرده باشند...نه ... این فقط یک تصادفه!!! ... از قضای روزگار در یک روز معمولی فصل بهار مدیر جنجالی یک تیم در پیت استعفا داده میشود!!! و تصادفا در همان روز عده ای از اراذل و اوباش سرپرست تیم مجبوب اس اس را به صرف چاقو میهمان میکنند!!! ...همین ... بیخود دنبال حاشیه ماشیه نگردید!!! ...اصل خبر :

۱- مدیرعامل باشگاه پیروزی تهران به دنبال بیش از یک سال فعالیت مداوم استعفا کرد و از این باشگاه رفت.

به گزارش فارس، در پی تشکیل جلسه عصر پنج‌شنبه گذشته هیئت مدیره جدید باشگاه پیروزی تهران، محمد حسن ( همان ممدسن ) انصاری‌فرد ضمن تقدیم استعفا‌نامه خود از سمت مدیرعاملی باشگاه استعفا کرد که این استعفا مورد پذیرش هیئت مدیره جدید این باشگاه قرار گرفت.
قرار است مراسم تودیع محمدحسن(ایضا ممدسن!!!) انصاری‌فرد ساعت 12 ظهر یکشنبه در محل این باشگاه برگزار شود.
به نقل از سایت رسمی باشگاه پیروزی تهران، انتصاری فرد درپی ایجاد تغییرات در هیأت مدیره با ارسال نامه‌ای به علی سعیدلو کناره گیری خود را از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس اعلام داشت.
متن استعفای انصاری فرد به این شرح است:
ریاست محترم هیأت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس
جناب آقای دکتر علی سعیدلو
با سلام واحترام
بدون مقدمه وبعداز گذشت هفده ماه از فعالیت اینجانب به عنوان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ، ورزشی پرسپولیس امروز هشتم اردیبهشت ماه برای همیشه در ذهن من باقی خواهد ماند، زمانی که می بایست بنا به دلایل مختلف که هیچ کدام آنها ریشه در عملکرد بنده واعضاء محترم هیأت مدیره ندارد این امانت را به دوراز هرگونه هیاهو وبخاطر مصالح جامعه وبرای حفظ آرامش پرسپولیس تحویل داده تا این تیم پرطرفدار در آستانه بازی نیمه نهایی رقابتهای جام حذفی باشگاههای کشور بیش از این متضرر نشود.
بعداز هفده ماه تلاش عاشقانه و شبانه روزی وبه حکم تقدیر الهی وبا آرزوی سربلندی وموفقیت تیم محبوبم ، پرسپولیس را به خدا و هواداران می سپارم .
ضمن سپاس از رئیس جمهور محترم، قدردانی از حمایتهای ریاست محترم سازمان تربیت بدنی وهمدلی وانسجام به یاد ماندنی اعضاء هیأت مدیره وباتشکر خالصانه از رسانه های گروهی و همه اعضاء خانواده بزرگ پرسپولیس که طی این مدت بنده را در این مسئولیت خطیر همیاری وهمراهی کردند بدینوسیله کناره گیری خودرا قبل از شروع فعالیت هیأت مدیره جدید ودر شرایطی که باشگاه پرسپولیس نسبت به هفده ماه گذشته متحول شده و دوران گذر از بحران را طی کرده است اعلام داشته وبا هواداران عزیز، پیشکسوتان، کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال و کارکنان باشگاه پرسپولیس نیز خداحافظی می کنم، به امید آنکه اگر به هر دلیل آنها را با تصمیمات خود رنجانده ام بنده را به بزرگی خود بخشیده وهیچگاه ما را از دعای خیر خود محروم نساخته وهمچون گذشته با حمایتهای بی دریغ خود مانع از تضعیف محبوب ترین وپر طرفدارترین تیم فوتبال آسیا(منظورش استقلاله!!!) در طوفان حوادث شوند .
التماس دعا
فرزندکوچک خانواده بزرگ پرسپولیس
محمد حسن (ممدسن بابا!!!) انصاری فرد

 

۲- عده ای ناشناس آقای بهمنی سرپرست باشگاه استقلال تهران را با چاقو مورد حمله قرار دادند. همین...

 

بدجوری بوی پروین میاد!!!