استقلال قهرمان

صحبت های خودمونی درباره تیم محبوبم: استقلال

استقلال قهرمان

صحبت های خودمونی درباره تیم محبوبم: استقلال

لیگ که تعطیل باشه حس نوشتن هم نیست!

شرمنده همه دوستان و دشمنان هستم که این چند روز تعطیلی لیگ حس و حال نوشتن نیست. عجالتا با گل قشنگ نیکبخت و برد شیرین تیم ملی حال کنید تا بعد ...

فقط فرهاد مجیدی!

عجب گلی زد فرهاد! ایول!!!

خدا لعنتت کنه بلاگ اسکای!

ببین چه جوری مردم رو از کارو زندگی میندازه بلاگ اسکای! ای خاچ بر سرت!
باز خوبه قبل از بازی اس اس با لنگ درست شدی وگرنه ...
 
بریم سر حرف اصلی!:

نمایش عکس با ابعاد واقعی

/روز انتقام/
بگوویچ:چیزی برای از دست دادن نداریم
قلعه نویی:انگیزه بازیکنان استقلال بسیار زیاد است

شاید این آخرین فرصت مرد کرووات به روی نیمکت پیروزی باشد. بگوویچ می داند که هر نتیجه ای در این بازی برای او و یارانش تعیین کننده است.
پیروزی بازی رفت را در برابر حریف سنتی خود واگذار کرده و حالا بزرگترین انگیزه قرمز پوشان انتقام است.
از سویی عدم کسب هر سه امتیاز این بازی پرونده قهرمانی پیروزی را رسما مختومه خواهد کرد.
بگوویچ برای این بازی نقشه های زیادی دارد. او می داند که هواداران پیروزی همه نتایج نامناسب این تیم را به خاطر یک پیروزی در برابر استقلال فراموش خواهند کرد!!!.
بگوویچ به کسب این پیروزی خیلی امیدوار است زیرا به گفته او بر خلاف استقلال که زیر بار حساسیت روانی قرار دارد ،پیروزی در این دیدار چیزی برای از دست دادن نخواهد داشت.
آخرین حرف های مرد کروات نیمکت پیروزی که در گفتگو با گروه فوتبال خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا) بر زبان آورد پیش روی شماست؛
ایپنا - پیروزی در بازی رفت شکست خورد ، حالا چه نگاهی به بازی برگشت دارید؟
بگوویچ:روی بازی رفت حساب نکنید.این بازی خیلی متفاوت خواهد بود، ما باید قدرتمندانه بازی کنیم و فقط به دنبال کسب سه امتیاز باشیم. من به همه بازیکنانم گفته ام که هر کدام از آنها اگر به پیروزی در این بازی شک دارند اصلا نیایند و ما را در این دیدار همراهی نکنند . باید نیروی برتری طلبی داشته باشیم.
ایپنا- فکر نمی کنید که اشتباهات شما در بازی رفت موجب شکست شد؟ بگوویچ:اشتباهات فردی من شاید تاثیر چندانی نداشت در مجموع تیم ما اشتباهاتی داشت.نتیجه یک بازی را گل ها تعیین می کند در حالی که ما در آن بازی گل های بدی دریافت کردیم.
به هر حال ما بازی رفت را باختیم اما بهتر است در مورد آن بازی حرفی نزنیم چون اهمیت چندانی ندارد.
ایپنا- تا چه حدی به پیروزی در دربی امیدوار هستید؟
بگوویچ:ما می خواهیم این بازی را ببریم. حرف زدن درمورد پیروزی کار آسانی است امام باید در میدان عمل حریف قدرتمندمان را شکست بدهیم. می خواهیم ثابت کنیم که می توانیم!
ایپنا- این بازی سرنوشت قهرمانی شما را مشخص می کند؟
بگوویچ: باید با صراحت بگویم که اگر در این بازی به پیروزی نرسیم دیگر هیچ امیدی به قهرمانی نخواهیم داشت همه چیز برای ما در راه قهرمانی تمام می شود. فاصله آنقدر زیاد است که قهرمانی غیر ممکن خواهد بود، هر چند پیروزی خودش را برای آینده آماده می کند!
ایپنا- یعنی امیدی به قهرمانی در این فصل ندارید؟
بگوویچ:اگر در این بازی پیروزی بشویم بازهم مدعی خواهیم بود ولی به طور کلی می خواهم بگویم که برنامه های پیروزی در بلند مدت قابل اجرا است و نتیجه آن بالاخره مشخص می شود.
پیروزی باید سطح فنی خودش را بالا ببردو پیشرفت کند. ما باید به آینده نگاه کنیم.
البته این بازی اهمیت فراوانی دارد چون حریف ما استقلال است و من هم سختی کار را می دانم اما باید در عین حال از آینده غافل نبود.
ایپنا- چه برنامه های خاصی برای این بازی دارید؟
بگوویچ: بازی با استقلال برنامه های مخصوص خودش را دارد.ما تمرینات بسیار خوب و منظمی داشته ایم و کاملا با برنامه ریزی وارداین بازی می شویم. حریف خودمان را به خوبی می شناسیم و برنامه های فنی مناسبی برای آنها داریم. من به عنوان یک مربی همه تلاش خودم را به کار می گیرم و سعی می کنم تا هیچ نقطه ضعفی نداشته باشیم.
ایپنا- برتری روحی با کدام تیم است؟
بگوویچ:همانطور که گفتم ما چیزی برای از دست دادن نداریم!!!. موقعیت ما ایجاب می کند تا به دنبال هر سه امتیاز باشیم زیرا تساوی اهمیتی برای ما ندارد و لذت بردن فراموش شدنی نیست!
اما در مورد استقلال فکر می کنم آنها زیر فشار روانی خاصی در رقابت های قهرمانی هستند.
استقلال نمی خواهد امتیازات را از دست بدهد وهمین مساله برای آنها استرس ایجاد می کند. من مطمئن هستم که ما روز خوبی را در پیش داریم.
ایپنا- فکر می کنید بازی زیبایی می شود ؟
بگوویچ: اصلا قابل پیش بینی نیست. شاید از نظر شرایط روحی، ما وضع بهتری داشته باشیم اما به هر حال هر دو تیم تحت فشار روحی هستیم و با این حساب وضعیت فنی بازی خصوصا نتیجه اصلا قابل پیش بینی نیست.
ایپنا - شاید این آخرین فرصت بگوویچ باشد این طور نیست؟
بگوویچ: چیزی در این خصوص نمی دانم اما واقعا به آن هم فکر نمی کنم چون برایم اهمیتی ندارد بیشتر دوست دارم در این بازی سر بلند باشیم.
ایپنا- حرفی با هوادارن تیمتان ندارید؟
بگوویچ: فقط یک کلمه؛ ما را کمک کنید!( بده در راه خدا!!!خدا عوضت بده جوون! خیر از جوونیت ببینی !!!)



امیر قلعه نویی:
انگیزه بازیکنان استقلال بسیار زیاد است
امیر قلعه نویی سرمربی تیم استقلال تهران گفت: بازیکنان ما از روحیه و انگیزه بسیار بالایی برخوردار هستند و ما برای بردن دوباره پیروزی به میدان می رویم.
وی در گفت و گو با گروه فوتبال خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا) با بیان این مطلب افزود: بعد از اینکه از آلمان برگشتیم تمرینات بسیار شادابی را برگزار کردیم و نکات فنی لازم را برای رویارویی با پیروزی به تیم تزریق نمودیم.
قلعه نویی اظهار داشت: اگر چه این مسابقه با حساسیت های خاص خودش همراه است ولی به بازیکنان سفارش کردیم که بازی جوانمردانه و دور از حاشیه ای را انجام دهند و فقط به فکر کسب نتیجه و بازی تماشاگر پسند باشند.
وی در خصوص سفر به آلمان گفت: اگرچه طولانی بودن راه خسته کننده بود ولی برگزاری بازی با تیم صاحب نام اشتوتگارت به تیم و بازیکنان استقلال شخصیت و اعتماد به نفس داد و سعی من در این چند روزه بر این اصل استوار بود که بتوانم این آمادگی را در بازیکنان حفظ کنم و مستقیما آن را به روز مسابقه با پیروزی منتقل نمایم.
قلعه نویی تصریح کرد: در تمرین امروز آمادگی نهایی بازیکنان را ارزیابی می کنم و بعد از آن ترکیب استقلال را مشخص خواهیم کرد ولی گمان نمی کنم که تغییرات عمده ای در تیم ایجاد شود چون ما ترکیب خود را شناختیم و با آن به نتیجه رسیده ایم و با همان سیستم به مصاف پیروزی می رویم و راه قهرمانی خود را براساس آن طی می کنیم.
وی در پایان گفت: به غیر از علیرضا منصوریان(حیف شد) که به دلیل آسیب دیدگی قادر به همراهی استقلال نیست بقیه نفرات تیم در اوج آمادگی به سر می برند و برای شروع مسابقه لحظه شماری می کنند.