استقلال قهرمان

صحبت های خودمونی درباره تیم محبوبم: استقلال

استقلال قهرمان

صحبت های خودمونی درباره تیم محبوبم: استقلال

لطفا ببخشیدش ...

 
 
ایلنا ـ سیاوش اکبرپور ، مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران که پس از دیدار این تیم مقابل سایپا در هفته چهاردهم لیگ برتر از سوى کمیته انضباطى فدراسیون فوتبال به ۱۰ جلسه محرومیت از همراهى تیمش محروم شده است با نوشتن ندامت نامه اى ضمن عذرخواهى از هواداران استقلال رسماً از کمیته انضباطى فدراسیون فوتبال و داریوش مصطفوى دبیر موقت فدراسیون درخواست کرد که محرومیتش را کاهش دهند.
متن ندامت نامه سیاوش اکبرپور البته به صورت خلاصه به شرح زیر است:
رضا عنایتى که رفت ، من هم تنها شدم. خیلى ها تصور مى کنند چون من خیال مى کردم در استقلال برایم رقیبى نیست ، خودم را لوس مى کنم و براى تیم کم مایه مى گذارم ؛ به خدا کم فروشى در ذات من نیست. بازى این فصل استقلال مقابل برق را فراموش نکرده اید ! به خدا ۴ روز بود که نخوابیده بودم. پدرم قلبش را عمل باز کرده بود و هر لحظه احتمال مى رفت خداى ناکرده اتفاقى برایش بیفتد حال و روز خوبى نداشتم. چشمهایم باز نمى شد. تمام بازى حواسم به این بود که حال پدرم چطور است. رفتم داخل زمین و با خودم گفتم خدایا به امید خودت. مى روم تا به خاطر شاد کردن هواداران استقلال در ترکیب قرار گیرم. اولش خوب بود اما وقتى دیدم انصافى آن لگد را به سینه لطفى زد، اعصابم به هم ریخت. احساس کردم دنده سعید خورد شد و همان لحظه یاد پدرم افتادم ... .
هیچ کس از درد دل من خبر نداشت. از همه عذرخواهى کردم و بعداز بازى هم ۲ شب بالاى سر پدرم نشستم. خدا را شکر پدرم بهتر شد. مى دانستم هواداران از من ناراحت هستند و باید جبران کنم ، اما چطورى؟ مثل گذشته به من پاس نمى رسد ... مثل رضا مکملى براى من نیست. اصلاً یکى مثل جبارى در ترکیب تیم وجود ندارد. بچه ها خوب هستند ، اما قدرت تیم مثل گذشته نیست. بنده خدا صمدآقا گناهى ندارد ! مقابل سایپا هم به خاطر همین موضوع ناراحت شدم. به حسین کاظمى پریدم و به حالت داد گفتم تو را به خدا پاس بده. داور هم خیال کرد به او فحش داده ام. نقدى نیست ؛ شاید اگر هر کسى هم جاى او بود همین فکر را مى کرد. در این مدت همه خیال مى کنند من یک مجرم هستم و همانند یک قاتل با من رفتار مى کنند. اگر حرف بزنم و اعتراض کنم مى گویند توجیه کرده. چه بگویم؟ باشگاه که حمایتم نکرد. هواداران استقلال هم که پشتم را خالى کردند. استغفرالله گناه که مرتکب نشده ام. خودم پشیمانم و معتقدم انسان جایزالخطاست.
کمیته انضباطى هم بالاخره وظیفه اى دارد و اعتراضى هم به آنها ندارم ، اما این طرز برخورد درست نیست ! مگر نمى گویند من مجرم هستم. حتى براى یک مجرم هم جاى عفو و گذشت باقى مى گذارند. امروز عید غدیر است و دوست دارم من را هم در این روز بزرگ ببخشند. من یک فرصت دوباره مى خواهم. انتظار ندارم ۱۰ جلسه محرومیتم را ببخشند ، اما خودتان قبول کنید مى شود تعداد این محرومیت ها را کمتر هم کرد. هواداران استقلال هم مطمئناً مثل گذشته همانند کوه پشت من خواهند بود و به خاطر این رفتارها من را مى بخشند.
باور کنید جبران مى کنم و همانى مى شوم که همه انتظار دارند. به خدا یک هفته مى شود که خواب و خوراک ندارم. شرایط زندگى ام به هم ریخته و اصلاً اوضاع مناسبى ندارم. پشیمانم. مگر کمیته انضباطى و مسؤولان فدراسیون جریمه را براى این در نظر نمى گیرند که بازیکن به اشتباهش پى ببرد ؟ من پى بردم و حالا که زیر فشار مردم قرار گرفته ام ، فهمیدم چه اشتباهى کرده ام ! باور کنید هیچ کس از من دلخور و ناراحت نیست و دوست دارم هواداران استقلال هم مرا ببخشند. نیم فصل دوم جبران مى کنم و نشان مى دهم هواداران استقلال هنوز من را دوست دارند. از مسؤولان فدراسیون و جناب مصطفوى که همیشه در امر توسعه ورزش اخلاق در رشته فوتبال تلاش کرده اند مى خواهم تا نسبت به رأى صادره در خصوص من تجدید نظر کنند و در روز عید غدیر خم اینجانب را مورد لطف خود قرار بدهند.