استقلال قهرمان

صحبت های خودمونی درباره تیم محبوبم: استقلال

استقلال قهرمان

صحبت های خودمونی درباره تیم محبوبم: استقلال

چشمان منتظر به راه ...





امروز . سه شنبه . ۲۸ مرداد حدود ساعت ۱۷.۴۵ تا ۱۸ به وقت تهران . برنامه (( در استان ))  از شبکه ی ۵ گزارشی از مهرانه قائمی پخش خواهد کرد .

دوستانی که به شبکه ی ۵ دسترسی ندارند می توانند از آدرس زیر برای دیدن برنامه استفاده کنند:                                    http://www.irib.ir/live/tv5.asx  

برای اطلاعات بیشتر به سایت شب شکن مراجعه فرمایید.

دختر گلفروش


آهای گل فروش!
دختر زیبا!
امروز تو را چه می شود؟
به زمین و زمان
پر پر میکنی
تک شاخه های
سرخ زیبا را
امروز خورشید را به تمسخر گرفته ای
وگلهایت را
به بهای تبسمی کوچک
هدیه می کنی
و آنگاه
با آهنگی عاشقانه
پای کوبان
چرخ می زنی
و گلهای رنگین دامنت را
به سوی عابران
پرواز می دهی
و من در عجبم
که گلهای دامنت را
پایانی نیست!

از وبلاگ کوچ ماه

MA LIBERTE DE PENSER...

...
همه چیز را بردارید و حراج کنید
برای اینکه معاملات کوچک ما جور شود
من فقط پیژامه راه راهم را برمی دارم!
پرتقال هایم را هم به شما هدیه می دهم
همه چیز مال شما...
من با خودم چیزی را به جهنم نخواهم برد
همه چیز را بردارید، من ترجیح می دهم بروم
 ...  البته اگر بهشت را به شما داده اند
من می توانم روحم را به شیطان بفروشم
با او می شود معامله کرد
راستش اینجا همه چیز قابل معامله است
اما شما آزادی اندیشه را نمی توانید از من بگیرید،
 آزادی اندیشیدن را نمی توانید از من بگیرید ...

از نبوی آنلاین


Florent Pagny

بزودی بر می گردم!

انشاء الله ظرف چند روز آینده شروع می کنم به نوشتن...
نقدا عزت زیاد!