استقلال قهرمان

صحبت های خودمونی درباره تیم محبوبم: استقلال

استقلال قهرمان

صحبت های خودمونی درباره تیم محبوبم: استقلال

آبرویی که لنگی ها از ایران بردند!

شاهد زنده ای بر فرهنگ والای جوانان لنگی که در بازی با کره آبروی همه ایرانیها را بردند:

نارنجک

لنگی ها

پرسپولیس ... سرورت استقلاله!!!

سیلام کا... بذارین تیترو درشت تر بنویسم که همه ببینند:

پرسپولیس ... سرورت استقلاله!!!

این شعار ۱+۵۰۰۰۰ تماشاگران دیشب بازی تیمهای لنگ خیس! و پاس بود که با شکست تیم همیشه بازنده لنگی همراه شد. اون یکی که با ۵۰۰۰۰ جمع شده بنده حقیره که دیشب رفته بودم سروگوشی آب بدم ببینم نمنه؟!!! و آقا چشمتون روز بد نبینه! ... بین یه عده لنگی دو آتیشه باشی که تیمشون هم یک گل عقبه و یه هویی ببینی که به به گل دوم رو هم خوردن... آقا شما جای من باشین چیکار میکنی؟!  در اسلام یه اصطلاحی داریم با نام تقیه؟!! من هم خودم رو زدم به بلاد کفر!!! و برای بهروز لنگی که گل زد یه عالمه دست جانانه زدم!... نگو طرف دیگه بازیکن لنگی نیست و اینوریه!!!!! خلاصه جای دشمنتون خالی...اگه اسی نبود الان بنده کاردی شده بودم! البته این اسی در ادامه بازی هی سعی میکرد که منو لو بده و من هم برای این که نشون بدم طرفدار پروپاقرص لنگیها هستم هر موقع یه بازیکن لنگی توپ رو خراب میکرد به همراه جمعیت عصبانی می شدم و هو می کردم و فحشهای مودبانه ( مثل خر و گاو و بی ادب و ... ) نثارش می کردم!!! خنده بازاری بود دیشب ... جای همتون خالی... اسی شاهده که من چقدر از دست این بازیکنای لنگی حرص خوردم و چقدر تشویقشون کردم و یکصدا با جمعیت شعار دادم که:


پرسپولیس ... سرورت استقلاله!!!

اما من نمیدونم چرا ۵۰۰۰۰ نفر بقیه هم بر علیه تیمشون شعار میدادند!
به جان عماد! اونقدر شعار دادم که گلوم هنوز درد میکنه!!! ولی خداوکیلی از بگوویچ خوشم میاد و وقتی اومد توی زمین و لنگ رو بوسید اینکارشو بخشیدم و براش دست زدم که جلوی پاسیها کم نیاره  ولی مردک احمق لیاقت نداشت... عرضه نداشت تیم رو خوب ارنج کنه...سهراب رو که مثل ماست میمونه و اصلا بازی نمی کرد رو فیکس کرده بود ... و علی دایی رو که دیگه چی بگم؟! ...
اما این وسط چه پوزی زد بهروز بی کله! ... قبل از اینکه بازی شروع شه و در حین بازی تماشاچیها حسابی بودوبیراه بارش کردند و کلی مزخرف بهش گفتند که قابل گفتن نیست ولی بهروز با گلی که زد در واقع جواب همشونو داد و پوزه ۵۰۰۰۰ لنگی رو به خاک مالید! میگن چاقو دسته شو نمی بره ولی بهروز بی کله که این حرفا حالیش نیست ... خون جلوی چیشاشو گرفته بود جون شوما!!!
بعد از گل بهروز دیگه صدای همه تماشاچیها ( و از جمله من و اسی) دراومده بود. همه بر ضد غمخوار شعار میدادند:
غمخوار حیا کن ...پرسپولیسو رها کن! ولی طرف پرروتر از این حرفاست!
در این لحظه اسی که تحمل شکست به این سنگینی و در حضور من را نداشت مجبورمون کرد که ورزشگاه رو ترک کنیم . در بین راه بود که خبر دار شدیم که علی دایی یه گل زپرتی زده ولی کسی خوشحال نشد که نشد!

در پایان اینو بگم که قیافه لنگیهایی که دست از پا درازتر به خونه هاشون بر میگشتند واقعا تماشایی بود!!! ایشالاه خدا قسمت شما کنه از این صحنه های بامزه ببینید! 

پرسپولیس سوراخه! پرسپولیس سوراخه!

سیلام! شعار بالا شعار امشبه! از همین لحظه زمزمه کنید تا به خوردتون بره و امشب که طرف کله پا شد اونوقت داد بزنید:
پرسپولیس سوراخه!!!! 

البت به نظر بنده حقیر و سایر دانشمندان بزرگ در زمینه علم جانور شناسی گرایش علی دنبه!
از آنجایی که این مارمولک ( علی دنبه سابق!) جایی نمی خوابه که آب زیرش بره و از طرف دیگه قبلا به تیفوسی های خودش ( کپی رایت: عماد لنگی!) اعلام کرده که امروز به ورزشگاه میره و از اون طرف دیگه آقای اکبر نانچیکو گفته که در صورت باخت هم بگوویچ به کارش ادامه میده!( و این در ادبیات آقایون یعنی وای به حالت اگه نبری!!!) ...خلاصه... پس از مشورت فراوان با سایر دانشمندان طراز اول علم رمل و استطرلاب نتیجه اینه که فردا حکم پروین به عنوان سرمربی و مدیر فنی و مدیر عامل و نماینده خود خدا در باشگاه پرسپولیس زده میشه!... میگی نه؟ نیگاه کن!
در پایان از کلیه طرفداران بافرهنگ تیم استقلال درخواست میکنم که از حضور خانوادگی در شعاع چند کیلومتری ورزشگاه آزادی خودداری کنند چون حدش میزنم که بعد از تموم شدن بازی فرهنگ دوستان پرسپولیسی میتینگ ادبی راه می اندازند !!! و  عقده باختشون رو سر هر چی آدم با فرهنگه در میارند! در این بین خوشحالی تیفوسی های پروین هم دیدنیه ! از دست ندین؟!!


راستی یادم رفت بگم که آق مِیتی هاشمی نسب پیغوم داده که یه گل برای من بذارین کنار!!!
عزت بسیار!

خلایق!!! جوون مردم رو کشتند ...

ایها الناس کشتند! جوون مردمو کشتند! روز روشن ... سر جوون مردمو گوش تا گوش بریدند و کسی صداش در نیومد!... آی روزنومه چی ها! آی بوق استکبار جهانی! آی تلفیزیون! ...کشتند!
هول نکنید بابا! هنوز نکشتند ولی ...
ایها الناس بدویید که توی روز روشن جوون مردمو تهدید می کنند! آقا این لنگی جماعت قمه گرفتند دستشون می خوان بیان سراغ جوون مردم! آقا مگه از خودتون داداش ندارین که داداش مردمو تهدید می کنید؟! خجالت داره! قباحت داره! زشته آقا! اصلا در شان شوما نیست این حرفا! 
جریان از این قراره که یکی از بی آبروترین و متعصب ترین لنگیهای دنیا ( حتی از عماد هم بدتر) منو تهدید کرده! به خیالش جا میزنیم ( مثل انصاریان!) زکی! خودش رو مسئول حراست سایت بی آبروی پرشین بلاگ معرفی کرده! ( برو کشکتو بساب باجی!!!) تو خودش اگه راست میگی برو به خودت اصلاحات کن! بقول مولانا جلال الدین حافظ بلخی : من اگر نیکم اگر بد به تو هیچ ربطی نداره! من همینم که هستم و از هیش کدومتون نمیترسم و لا غیر!
 ولی طرف با این ادبیاتی که داره معلومه آفتابه دار مسجدشاه هم نیست!!! توی این مملکت هر کی می خواد یکی رو بترسونه خودشو می چسبونه به حراست و فلان و بهمان! بیشین بابا حال نداری! حالا مورچه چیه که کله پاچش چی باشه! تصور کنین که طرف با ریش و پشم نشسته پای کامپیوتر توی سایت پرشین بلاگ و تسبیح میگردونه و سایت های سکسی پرشین بلاگ رو ارشاد میکنه!!! خیلی باحاله نه؟! 
بگذریم!
شنیدستم که :
۱- علی آقا انصاریان تا نیم فصل اجازه بازی ندارند! ... خب ...خیلی برای لنگی جماعت متاسفم که تا نیم فصل کاری نمیشه برای اتوبان دفاعیشون انجام داد!
۲- کاظمیان با آق مربیتون حرفش شده و رفته خونه ننش!!!
۳- علی دایی رفته سراغ درس و مشقش؟! شنیدم می خواد به جای فوتبال بره اکابر آزاد؟!
۴- اکبر نانچیکو میخواد بره بهترین مهاجمهای بورکینا فاسوی سفلا رو برای تیمش بیاره که دیده به اس اس نبازند؟!
۵- میگن که دو تا عامل باعث برد اس اس در مقابل لنگیها شده: ۱) بازی خوب اس اس ۲) ذغال مناسب !!! راسته؟!

در این ماه مبارک دست به دعا بر می داریم:
و لعنت الله علی اعداء الاستقلال اجمعین! بالاخص العماد و الاسی! ... آمین یا رب العالمین!

انصاریان; پا جای پای مستر بین!

نوچ! این بچه آدم بشو نیست که نیست! البته تقصیری هم نداره ها! جامعه خرابش کرده! از بچگی آدم حسابی دورو برش نبوده ...  واسه همین یا باید به علی دنبه  اقتدا کنه یا بهروز بی کله! تازگیها هم که با اکبر نانچیکو رفیق شده و ...آره دیگه! ...تازه اینا که خوبن...اگه به ناصر دماغ بره  که دیگه هیچی!!!
این داش ما! یعنی علی آقا ! قراره آرتیست شه! طرف شنیده آرنولد فرماندار کالیفرنیا شده پیش خودش گفته ما چیمون از اون کمتره! تازه هیچی که نباشه خیلی از اون خرتریم!  میگی نه از بهروز بی کله بپرسین! ... تهاجم فرهنگی که میگن یعنی همین دیگه!  ... طرف تازه پول دستش رسیده رفته رسیور خریده و نشسته پاش که ناغافل می بینه یارو شده فرماندار کالیفرنیا ... یهو تهاجم بهش دست میده و  میره با اکبر نانچیکو   گرم گرفتن و ازش میخواد که دو سه تا فن تر و تمیز بهش یاد بده که  بتونه بشه آرتیست... بابا بی خیال!... البته کارش هم بد نیست... دو سه تا دعوت نامه از سیرک مونت کارلو داره! ... مدیرای یه باغ وحش هم ازش خواستند که فیلم بازیهاشو براشون بفرسته!...علی آقا هم فیلم عروسیشو (البته با سانسور!!!) براشون فرستاده تا ببینه چی پیش میاد! ...هر چی خدا بخواد همونه! ... به هرحال اگه یه روز دیدین طرف رو توی تلویزیون نشون دادن زیاد تعجب نکنین...این طفلی در هر زمینه ای استعداد داره! حتی فوتبال!!!