استقلال قهرمان

صحبت های خودمونی درباره تیم محبوبم: استقلال

استقلال قهرمان

صحبت های خودمونی درباره تیم محبوبم: استقلال

بکهام در کلکسیون رئال!

آقا دمش گرم!!! کی؟؟؟؟ فلورنتینو پرز(Florentino Pérez) رئیس رئال مادرید! دردوبلاش بخوره تو سر مدیرهای باشگاههای ایرانی!!!... عجب تیمی شد رئال... فقط همین یک قلمو کم داشت! که جور شد...میگم رئال هم یه جورایی شبیه اس اس خودمونه ها... هر کی بهش گل بزنه فصل بعد میاردش توی تیم!!! بازی منچستر - رئال که یادتونه...ولی خدا وکیلی فصل بعد چه بازی هایی از این تیم ببینیم...بازی سازی زیزو با سانترهای بکهام و گلهای رونالدو و رائول!!! چه شود!... خود دیوید هم از خداش بوده:


I could not let this opportunity pass me. I know that I will always regret it later
 .in life if I had turned down the chance to play at another great club like Real Madrid
said English footballer David Beckham following the confirmation of his signing for Real Madrid. 
                           beckham

در موضوعات داخلی هم نمیشه از عصبانیت علی دنبه بی تفاوت گذشت!... ولی ولش کن... این آدم بی چاک و دهن ارزش حرف زدن رو نداره!!!

نظرات 7 + ارسال نظر
فرزاد شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 05:34 ب.ظ http://farzadss.blogsky.com

ولی نامردی بکهام اسطوره ای بودا! ولی نابود میشه تو رئال .. ببین کی بهت گفتم..

آدمهای اسطوره ای به درد تیم های اسطوره ای میخورن!!!

اسفندیار شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 07:20 ب.ظ http://onlyred.blogsky.com

به به ........این آق فرزاد یه حرف حسابی توزندگیش زد .....به به .......موافقت ۱۰۰۰۰ تا......
قرمزته .............................................................

بانو یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 01:39 ق.ظ http://banoo.blogsky.com

سلام..
میبخشی من زیاد از این چیزا سر در نمیارم.
ولی این. میدونم که خوب می نویسی..
اینو از commentفهمیدم....

موفق باشی....هر چند این جمله زیادی تکراریه..

مانی یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 03:43 ب.ظ http://charand-parand.blogsky.com/

سلام.
بابا من هم اس اسی هستم !!!
اگر خواستی یه سری هم به من بزن.
اگر هم خوشت اومد ؛ ممنون میشم که لینک من رو هم بذاری.
مرسی
قربانت مانی

مهدی۲۰۶ سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 04:23 ب.ظ

دو رقمی شدن باختهای تیمتون رو تبریک میگم و امیدوارم بازم از این رکوردها ببینیم.

عماد پرسپولیسی سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 04:51 ب.ظ http://emadd.blogsky.com

سلام ممد کیسه !‌ چه خبر ؟‌ آقا نرخ کیسه حموم چنده ؟ قیمتش گرون تر نشده ؟ ... خیلی وبلاگت جواته ! مثل خودت و تیمته ! آقا به این استقلالیا بگو وقت کردن یه کم ببازن !!! ولی خدائیش حال کردی روز ۲۳ خرداد چه جوری ریدیم بهتون ؟! حال کردین ؟! نفستون بالا نیومدااااا ! دلم برات میسوزه کیسه جون ! خیلی گناه داری ! از این طرف توسط بلاگر های پرسپولیسی قهوه ای میشی از اون طرف هم تیمت میرینه بهت !!‌ ولی در کل من با مومن زاده خیلی حال میکنم !! خیلی بازیکن خدائییه ! ... من دیگه کاری ندارم ‌!‌برو بمیر کیسه حموم بدبخت !!!

البته دست خودت نیست که اینجوری حرف میزنی داش عماد! ...از قدیم گفتن از کوزه همان برون تراود که در اوست ...کل وجود این آقا عماد رو اگه بگردین جز گند و گه چیزی پیدا نمیشه برای همین حرفاش اینقدر مودبانه است!...شما نفهمیشو ببخشین!!!

[ بدون نام ] دوشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 05:37 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد