استقلال قهرمان

صحبت های خودمونی درباره تیم محبوبم: استقلال

استقلال قهرمان

صحبت های خودمونی درباره تیم محبوبم: استقلال

وقتی دایی! خاله هم نبود!!!



           دربی 55


حالتونو درک میکنم لنگی ها! دقیقا همون احساسیه که در پایان اولین دوره لیگ برتر! ماها داشتیم! کاملا گیج و غافلگیر! اشکال نداره حالا! فکرشو نکنین! بزرگ بشین یادتون میره!!!

از اراجیف که بگذریم خیلی از بازی دیروز کیف کردم! اِندِ فوتبال بود جون شوما! گلهای دوبس از سامره و فکری ... اونهم چه گلهایی!!! حالشو بردیم اساسی!

قبل از بازی با عماد لنگی میچتیدیم! بهش گفتم داش عماد اوضامون درامه! لبخند فرستاد! گفتم جدی میگم !  خندید! گفتم من که چشمم از این بازی آب نمیخوره! غش غش فرستاد!
و واقعا هم نا امید بودم! ( راستی داش عماد! عکس یادت نره!)
 بازی که شروع شد هر لحظه منتظر بودم اسی برام اس ام اس بفرسته یا زنگ بزنه و حالمونو بگیره که یهو دیدم سامره جونم! زد تو گل! ولی بازهم دلم قرص نبود ... هر چی که زمان جلوتر میرفت یاد پگاه گیلان میوفتادم!!! تا اینکه دیدم نیمه اول اینا اینکاره نیستن که به ما گل بزنن! نیمه که تموم شد گفتم دَدَم وای! الان توی رختکن وینگو یه حالی بهشون میده و نیمه دوم دخلمون اومده! نیمه دوم که شروع شد دیدم ناچ!!! اونها کلا فوتبال بیلمیرم!!!
... نوازی سه چهارتارو لوله کرد و کریم ترکه جفتک انداخت... ضربه کاشته ...  مجیدی... محمود...گل!!!! گل!!!  خدا...باورم نمیشد! چنان از روی مبل پریدم هوا که وقتی دوباره اومدم زمین ۲-۳ تا از فنرهاش در رفت!!! مگه میشه؟!!! این لنگیها چه راحت سوسک شدن!!! بعدش هم که علی دایی و جمشیدی رفتن بیرون دیگه خیالم راحته راحت شد... گفتم اینا تاکتیک که نداشتن حالا دیگه هیچی ندارن!!! نشستیم منتظر که کی بازی تموم میشه یهو دیدم دقیقه ۹۴ منصوریان احمق!(دور از جون!!!)گوشه زمین قیچی زد و توپو انداخت جلوی پای یحیی!!!توی ۱۸ قدم!!! آقا بیخیال! اونهم صاف زد به تیر دروازه!!!!...آه ه ه ه ه ه ه!!! نفسم بند اومد!!! آخه مردک! این چه وضعه توپ دفع کردنه؟!!! کچل!!! خلاصه به خیر گذشت! و دی دی دی دارام! دارام دارام!!! ...
من فکر میکنم که مهمترین دلیل برد استقلال و شکست پرسپولیس علی دایی بود ! چراشو الان میگم:
علی دایی ماهیتا و نوعا توی هر تیمی که باشه ( چه تیم ملی و چه پرسپولیس) میشه محور حملات تیم و اگه تیم حریف بتونه این آقارو مهار کنه و یا از کار بندازه کارش ردیفه!!! و قلعه نوعی اینو خیلی خوب فهمیده بود! و از طرف دیگه همه میدونستند که ایلیچ روی شوتهای از راه دور ضعف داره و به راحتی تسلیم میشه که شد! وینگو هم اینو میدونست ولی چاره ای نداشت جز اینکه آخر بازی یه شوت محکم نثار بطری خالی نوشابه بکنه! از اول بازی هم آروم و قرار نداشت! وقتی مربی تیم اینطور بال بال بزنه دیگه روحیه ای برای بازیکنا نمیمونه که!
راستی طبق آمار علی دایی ۵ بار جلوی اس اس بازی کرده و  این چهارمین باریه که دست از پا درازتر( چه شود!!!) برمیگرده و فقط یک بار موفق شده که مساوی کنه!!!! تا حالاش هم هیچ گلی نزده طفلکی!!! ننگ از این بالاتر!!! برو بمیر بدبخت! هر کی از راه رسید یه گلی زد غیر تو!!!نه گمانم که اینکاره ای علی خاله!!!  
علی سلمانی رو بگو!!!  جوجه!!! برو تیله بازی!!! تو را با نبرد دلیران چه کار؟!!! بچه!!! میناوند بیچاره رو بگو! سوسک شد اساسی!!! نمی دونم چه سروسرّی با وینگو داشت که فیکس شد!!! اصلا مالی نبود! ولی حیف از یحیی...خدایی خیلی قشنگ بازی میکنه...حیف که اونو حامد تنها بودن!!! حالا گیریم هم اینجور! تیمی تیمه که ۱۱ بازیکن طراز اول و یه دست داشته باشه که سرورتون داشت! خوبش رو هم داشت! سید عباسی ( ماه!) نوازی(فوق العاده) نیکبخت برومند صادقی ( عالی) قربانی ( دوبس) همدانی ( بی نقص) فکری ( بهترین بازیکن از نظر من!) مجیدی سامره() عنایتی ... و بقیه... اینا جاشون توی تیم ملی خیلی خالیه مخصوصا صادقی و قربانی...
اگه این دادکان لعنتی اینقدر لنگی بازی در نیاره!!!
فعلا بسه! ...تا بعد... زت زیاد!
نظرات 12 + ارسال نظر
من.تو.دانلود شنبه 26 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 01:47 ب.ظ http://hellishcorp.persianblog.com

چرا صدات در نمی یاد؟گریه کردی؟؟اااا... نه بابا گریه نکن.بازی برد و باخت داره.دنیا دو روز است.بی خیال بابا ....

اَدَه!!! نَمنَدی؟؟؟؟!!! ایشتیباه اولمیشَنگ!!!!

اسفندیار شنبه 26 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 02:34 ب.ظ http://onlyred.blogsky.com

بی ظرفیت........................................................

کماندو شنبه 26 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 04:03 ب.ظ http://Perspolise.BlogSky.com

سلام. من کی گفتم پرسولیس خوب بازی کرد. یه مطلب توپ دارم آماده میکنم تا ببینی چه گندی زدیم. البته من سنگ دایی رو به سینه نمیزنم ولی همه با من موافقن که تعویض دایی تو اون شرایط اشتباه بود. ظرفیت هم دیگه آدم باید داشته باشه طبیعیه. مرسی. بای.

محسن شنبه 26 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 07:00 ب.ظ http://mohsenostovar.persianblog.com

بابا ای ول دمتون گرم حسابی حال کردم
اون شوت فکری هم واقعا ضد حال زدا ایشالا قهرمان می شیم.به امید خدا
در گوشی بگم بچه ها خودمونیما اون ضربه دقیقه ۹۲ که خورد به تیر نزدیک بود حالمونو بگیره ولی خدا با ماس و ما قهرمانیم

[ بدون نام ] شنبه 26 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 07:26 ب.ظ

ببین اینا چه در پیتایی هستند که از شماها باختند.
دیگه باید پرسپولیس را هم جمع کرد

نوید شنبه 26 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 10:43 ب.ظ http://navidagha.persianblog.com

یک سریع ب وبلاگه من بزن عکسهایه گلهایه اس اس توشه

غزال یکشنبه 27 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 12:02 ب.ظ http://flashsample.persianblog.com

سلام عزیز خوبی که!دم همتون گرم.کلی حال کردم با این بازی!کلی صلوات فرستادم.میدونین خدا همیشه همراه با شخصیتهاست مثل بچه های گل استقلال.راستی یه لینک به وبلاگت دادم.بیا ببین فعلا با اجازه!

صبا دوشنبه 28 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 06:18 ق.ظ http://saba1363.persianblog.com

سلام خدمت شما استقلالی عزیز...والا راستش روز بازی من به برادرم گفتم بازی رو نگاه نکنیم که باز اعصابمون خورد شه ولی گفت نمی شه.ولی من از اون اولش بهش گفتم می بازیم.گل اول رو که زدیم خیالم راحت شد.اصلا باورم نمی شد.ولی یه چیزی تو بازی حال گیری بو که نگفتین.اونم تعویض اجباری نیکبخت که به قول عادل بهترین بازیکن زمین بود تو روز بازی...

اسفندیار دوشنبه 28 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 11:09 ق.ظ http://onlyred.blogsky.com

سرکار محترمه غزال
به این عمل شما میگویند {...} مالی در روز روشن.............
لطفا در خفا انجام شود......
قرمزته..............................................................

آخ بمیرم براتون!!! جاش می سوزه؟؟؟!!! اشکال نداره ...خوب میشه ایشالله!!!

عماد پرسپولیسی دوشنبه 28 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 12:07 ب.ظ http://emadd.blogsky.com

ها ها آقا خندان گشتیم !!! ممد کیسه ! یه نفر تو دنیا پیدا شد که بهت گفت متشخش !!! ... غزال جون اشتب گرفتی عزیز !!! D: ... وای خدا مردم از خنده !! ممد کیسه با شخصیت ! ... اسی این چی میگه ؟!!

تا کور شود هر که در او غش باشد!!!
شعری سرودم اساسی!!! :))

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 08:17 ب.ظ http://w3.blogsky.com

خیلی بهت تبریک میگم یعنی به همه استقلالیها تبریک میگم بد فرم پوز لنگیها با تمام بازیکن های داخل و خارجشونو به خاک مالیدیم

مملی استقلالی(از مرودشت) جمعه 9 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 12:57 ب.ظ

من به عکس مشت پرویز به زیر چشم پایان خفت خیلی احتیاج دارم لطف کن اگه اونو گیر اوردی واسه منم بفرست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد