استقلال قهرمان

صحبت های خودمونی درباره تیم محبوبم: استقلال

استقلال قهرمان

صحبت های خودمونی درباره تیم محبوبم: استقلال

لغو سفر بکهام به ایران!

     
دیوید بکهام
     

روزنامه ایران مورخ ۲۹ مهرماه در صفحه چهارم طی مطلب کوتاهی اشاره کرده که سفر  دیوید بکهام کاپیتان تیم ملی انگلیس و فوق ستاره رئال مادرید به ایران به دلیل عدم صدور روادید به ایران کنسل شده است!. بکهام در خصوص علت سفر خود به تهران گفته است که : وقتی می شنوم که بچه های ایران آنقدر به من علاقه مندند و عکس مرا در اتاقهایشان می چسبانند دوست دارم آنها را از نزدیک ببینم! ...
راستی چرا برای بکهام ویزا صادر نشد؟!  تصور کنید که یک روز بکهام برای تماشای یکی از بازیهای لیگ برتر وارد استادیوم آزدی شود!!!  چه فرصت خوبی برای معرفی فرهنگ و فوتبال ایران به دنیا از دست رفت... حیف... 

                                    
نظرات 5 + ارسال نظر
آبیته سه‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 03:37 ب.ظ

سلام محمد جان ..
ببخش دیر اومدم .. تبریک می گم پیروزی اس اسو... به امید به اهتزاز در اومدن پرچم آبی در همه سرزمینهای قرمز کفر ...
مخلص داش محمد

تی فدا!!!

زری چهارشنبه 30 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 06:32 ق.ظ

سلام
من فکر می کنماز نظر تامین امنیت باشه

قرمزته چهارشنبه 30 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 02:25 ب.ظ

سوراخ فوری

[ بدون نام ] دوشنبه 5 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 03:10 ب.ظ

هی قرمزته که سوراخ فوری داری میخریم سوراختو

دل شکسته دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 10:47 ق.ظ

سلام
به نظر من شما خیلی خسیس هستید که اجازه کپی برداری یا پرینت نمی دین.
من دیگه تو این سایت نمیام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد