استقلال قهرمان

صحبت های خودمونی درباره تیم محبوبم: استقلال

استقلال قهرمان

صحبت های خودمونی درباره تیم محبوبم: استقلال

نامه ملتمسانه AFC به دادگاه عالی ورزش درباره استقلال

پس از ابلاغ رای دادگاه بین‌المللی ورزش(CAS) در زمینه برگشت استقلال به لیگ قهرمانی باشگاههای آسیا به کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC) این کنفدراسیون در تاریخ 22 مارس با ارسال نامه ای به دادگاه بین المللی ورزش، ضمن پذیرش حکم CASدرخواست فرصت کرد.

به گزارش خبرنگار بازتاب، AFC در این نامه با بیان این مطلب که اعتبار پنج دهه فعالیت آنها در قاره آسیا و تصوری که آنها از خود در این قاره ساخته‌اند، از بین می‌رود. از دادگاه بین‌المللی ورزش درخواست نموده‌اند رای اولیه دادگاه که در تاریخ 20 مارس صادر گردیده، با رای نهایی دادگاه که قرار است تا یک ماه دیگر ابلاغ گردد، به هم وصل شده و در آن تاریخ اجرا گردد.

تصویر نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا که به دادگاه بین‌المللی ورزش ارسال شده است، نمایانگر ضعف این کنفدراسیون در برابر رای دادگاه بین‌المللی ورزش می‌باشد که در آن کنفدراسیون اعلام نموده که قاره آسیا قاره پنهاوری می‌باشد و در این قاره به دلیل بعد مسافت و همچنین عدم تهیه بلیط و امکانات برگزاری مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا را با مشکلات زیادی روبرو خواهد نمود و سرمایه‌های فراوانی را از کنفدراسیون آسیا ضایع خواهد نمود.

این کنفدراسیون در ادامه نامه خود اعلام نموده است، با احترامی که به رای صادره می‌گذارد، با توجه به اینکه شرکای تجاری خود را از دست خواهد داد و همچنین ضررهای فراوانی به آنها وارد می‌گردد و سرمایه های هنگفتی از این کنفدراسیون به هدر می‌رود. لذا این رای با رای نهایی قابل اجرا باشد.

از آنجا که کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقات این قاره را به دو بخش شرقی و غربی تقسیم نموده است، بعد مسافت و همچنین امکان تهیه بلیط برای کشورهایی مانند کویت و عربستان و حتی ازبکستان مشکل نمی‌باشد.

این در حالی است که تمامی قراردادهای تجاری در ماه ژانویه و فوریه که برنامه مسابقات به تیمها اعلام گردید و همچنین گروه‌بندی مسابقات اعلام شده است انجام پذیرفته و خارج نمودن تیم ایران 11 روز پیش از آغاز مسابقات عملا به این قراردادها لطمه وارد می‌نماید و مهمترین لطمه آن نیز محروم نمودن هفتاد میلیون نفر از تماشای مسابقات و همچنین عدم پخش حتی آگهی‌های کنار زمین که متعلق به کنفدراسیون فوتبال آسیاست، لطمه اصلی را به این کنفدراسیون وارد می‌نماید.

گفتنی است، این دلایل واهی و همچنین تناقضات فراوان آئین‌نامه و اساسنامه کنفدراسیون فوتبال آسیا که برگ برنده ایران در دادگاه بین‌المللی ورزش بوده است، شرایط را به‌نحوی نشان می‌دهد که مدیریت کنونی کنفدراسیون فوتبال آسیا دچار مشکلات فراوان می‌باشد که هرچه سریعتر برای آن اقدام عاجلی باید نمود و تغییرات ساختاری را در آن ایجاد کرد. 

به نقل از بازتاب

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:46 ب.ظ http://bikhyal-baba.blogsky.com

سلام

با اینکه یه پرسپولیسیم
ولی از ته دلم آرزو می کنم که استقلال به آسیا برگرده
چون اینجا تعصب ملی در وسطه نه رنگ پیراهن

همیشه موفق باشین و یا حق....

پاورلیفتر شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:01 ب.ظ http://www.lahijweb.blogsky.com

سلام . بابا تیمتونم که آبرومونو برد !‌
داداش ما استقلالی بود . هر چی گفت میبره من گفتم نه !
آخرشم دیدم اینجوری خراب کرد !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد