استقلال قهرمان

صحبت های خودمونی درباره تیم محبوبم: استقلال

استقلال قهرمان

صحبت های خودمونی درباره تیم محبوبم: استقلال

حذف نهایی استقلال با جا زدن دیوان داوری!!!

دیوان داوری ورزش با پذیرش تجدید نظر AFC و سلب صلاحیت از خود در رسیدگی به اختلاف بین آنها و استقلال این باشگاه را از رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشت.

به گزارش خبرنگار «بازتاب ورزشی»، استقلال پیش از این به دلیل ارسال نکردن به موقع اسامی توسط AFC از لیگ قهرمانان کنار گذاشته شده بود که با اعتراض استقلال روبرو شد اما AFC با تشکیل ظاهری کمیته اجرایی رای به حذف استقلال داد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در این باره نوشت، دیوان داوری ورزشی در مورد اختلاف این کنفدراسیون با استقلال با سلب صلاحیت از خود اعلام کرد که هیچ صلاحیتی به ویژه در زمینه مقررات لیگ قهرمانان آسیا ندارد.

در خواست اولیه استقلال در 7 مارس 2007 توسط دیوان رد شد و در درخواست دوم دیوان باشگاه استقلال را مستحق در حضور دوباره در لیگ قهرمانان دانست. به دنبال این رای AFC بار دیگر خواستار تجدید نظر در رای شد که مورد قبول دیوان قرار گرفت.

دیوان در 4 آوریل با حضور پیتر لیور، رهارد ولتن، گوئتز ایلرز، جلسه‌ای تشکیل داد تا در مورد درخواست بررسی کنفدراسیون فوتبال آسیا روی رای دوم به جمع بندی برسند که سرانجام با سلب صلاحیت از خود در این پرونده حق را به کنفدراسیون فوتبال آسیا داده و رای آنها را حاکم بر اختلاف دانست.

دیوان داوری ورزش در حالی اقدام به این کار کرده است که در بند C ماده 84 اساسنامه سال 2007 لیگ قهرمانان آسیا به طور واضح از اتاق فوتبال دیوان داوری ورزش به عنوان مرجع رسیدگی به اختلافات حل نشده بین AFC وسایر اشخاص حقیقی و حقوقی اشاره شده است.

در اساسنامه دیوان داوری ورزش هم همین مسئله پیش بینی شده است و...

 ادامه خبر در: بازتاب ورزشی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد