استقلال قهرمان

صحبت های خودمونی درباره تیم محبوبم: استقلال

استقلال قهرمان

صحبت های خودمونی درباره تیم محبوبم: استقلال

صحبت های وکیل باشگاه استقلال پس اعلام رای جدید CAS

وکیل باشگاه استقلال به دنبال اعلام رای دادگاه عالی ورزش مبنی بر عدم صلاحیت ذاتی این دادگاه برای رسیدگی به شکایت این باشگاه تاکید کرد که این موضوع را از طریق ICAS پیگیری خواهد کرد.

غلامرضا علیپور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهارکرد: رای اولیه‌ی دادگاه عالی ورزش به نفع باشگاه استقلال صادر شد و در زمانی که این دادگاه AFC را موظف کرده بود تا شرابط بازگشت استقلال به لیگ قهرمانان آسیا را فراهم کند، مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا از طریق ارتباطات خود با CAS نظر این دادگاه را برای بررسی پرونده تغییر دادند.

وی افزود: رای جدید دادگاه عالی ورزش به باشگاه استقلال ابلاغ شده است اما، تاکید داریم که این پرونده را تحت هر شرایطی به نتیجه برسانیم. چرا که معتقدیم این پرونده می‌تواند از موارد ذاتی صلاحیت دادگاه عالی ورزش باشد.

علیپور خاطرنشان کرد: طی تماسی با دو تن از وکلای QC(کی یو سی) که همکاری نزدیکی با ما برای به سامان رساندن این پرونده داشته‌اند، مجددا در نظر داریم با استعلام از ICAS که مرجع بالاتری از دادگاه عالی ورزش است، صلاحیت ذاتی CAS را برای رسیدگی به پرونده روشن کنیم.

وی افزود: امروز رسما نامه‌یی به دادگاه سوئیس ارسال کرده‌ایم تا این دادگاه تشخیص دهد که‌ آیا واقعا CAS صلاحیت رسیدگی به شکایت باشگاه استقلال بر علیه کنفدراسیون فوتبال آسیا را دارد یا خیر؟ پس از تشخیص نهایی دادگاه عمومی سوئیس، معتقدیم که مجددا این پرونده باید در CAS مورد بررسی قرار گیرد.

وکیل باشگاه استقلال افزود:‌ دادگاه عمومی سوئیس طی چند روز آینده به نامه‌ی رسمی ما پاسخ خواهد داد و مشخص خواهد شد که آیا CAS صلاحیت ذاتی برای رسیدگی به شکایت باشگاه استقلال را دارد یا خیر؟ اگر دادگاه سوئیس اعلام کند که CAS می‌تواند به این پرونده رسیدگی کند، مجددا این پرونده در دادگاه عالی ورزشی مورد بررسی قرار خواهد گرفت در غیر این صورت استقلال هیچ راهی برای پیگیری این موضوع نخواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: اصرار داریم که این پرونده را به نتیجه برسانیم و تحت هر شرایطی به دنبال تحقق این هدف خواهیم بود.

علیپور گفت: سه‌شنبه‌ی هفته‌ی آینده به سوئیس خواهم رفت تا از نزدیک این پرونده را دنبال کنم.

 

به نقل از ایسنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد