استقلال قهرمان

صحبت های خودمونی درباره تیم محبوبم: استقلال

استقلال قهرمان

صحبت های خودمونی درباره تیم محبوبم: استقلال

عجب خر تو خریه اینجا!!!

بعد از جاروجنجالهای فراوان و قهر  و آشتیهای ممدسن  و مصیبت های تمام نشدنی لنگیهای خدا زده! احتمال سقوط لنگیها به لیگ دسته اول دیگه آخرشه!!!   باز صد رحمت به مدیرهای سربه هوای استقلال!!!!!  اصل مطلب به نقل از بازتاب:

مدیر برنامه‌های آری هان گفت: اگر طلب 175 هزار یورویی پرداخت نشود، پرسپولیس با 6 امتیاز منفی به لیگ‌ دسته اول سقوط می‌کند.

به گزارش فارس، مدیرعامل مستعفی پرسپولیس در برنامه 90 گفت، مشکل باشگاه‌ با آری ‌هان و رافایل حل شده است.

خشایار محسنی، مدیر برنامه‌های این دو خارجی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظار داشت: ‌نمی‌دانم چرا برخی عوامفریبی می‌کند. مشکل آری ‌هان و رافایل همچنان پابرجا است؛ حتی اخطاریه فیفا به فدارسیون ایران در خصوص طلب این مربی ابلاغ شده است.

وی افزود: در مورد پرونده رافایل هم پرسپولیس باید 175 هزار یورو و معادل 200 میلیون تومان پول بدهد؛ در غیر اینصورت از فصل آینده باید در لیگ دسته اول حضور پیدا کند؛ آن هم با 6 امتیاز منفی. فیفا چنین حکمی را صادر کرده و نمی‌دانم چرا مدیرعامل به آن توجهی ندارد.

محسنی در خصوص دیدار با لاتزیو و ویگان اظهار داشت: این دو تیم به اعتبار آری ‌هان با پرسپولیس بازی کردند؛ آن هم بدون آنکه یک دلار پول بگیرند؛ وگرنه هیچگاه با این تیم دیدار نمی‌کردند.

وی با گلایه از عادل فردوسی پور، مجری برنامه 90 عنوان کرد: او در مورد این مسئله یکطرفه به قاضی رفت و حاضر نشد صحت ادعاهای انصاری فرد را جویا شود. او که دست به تلفن خوبی دارد، چرا با من تماس نگرفت تا حقایق این پرونده‌ها را بگویم؟




 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد